recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay 2 til Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay 2 til Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airplay 2 til Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless
    Sendt: 03-Juli-2017 kl. 14:08
Nogle der ved om Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless kommer til at understøtte Airplay 2? 
Så vidt jeg ved, kræver det kun en software opdatering for, at få højtaleren til at understøtte Airplay 2. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2017 kl. 14:29
Jeg har desværre ikke er link, men jeg er ret sikker på at have læst at b&w officielt har meddelt at de ikke gør noget airplay2 bagudkompatibelt - desværre.
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2017 kl. 14:55
Et stort stort øv :( De ved hvordan de lokker kunderne til at købe ny model :(
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2017 kl. 15:41
Ja og lige nøjagtig b&w som går meget stille med dørene i de dage her havde fin mulighed for at holde sig attraktive.
De blev solgt sidste eller forrige år og om det betyder man er ved at ligge nye strategier eller hvad der er i det ved jeg ikke.
Men forstår dog ikke eks at panorama soundbaren ikke er kommet i en opdateret version, set i det lys at der idag er et kæmpe marked for soundbars
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 22:17
Er det noget man evt kan få en nørd til at tweake? Vil det være muligt på nogle tænkelig måde selv at opdatere sin device? Inputs tak 😉

Redigeret af skovmand - 14-Juli-2017 kl. 19:09
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 22:15
https://www.whathifi.com/news/bw-confirms-airplay-2-wont-be-coming-to-its-existing-wireless-speakers
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af skovmand skovmand skrev:

https://www.whathifi.com/news/bw-confirms-airplay-2-wont-be-coming-to-its-existing-wireless-speakers


Jep det var den jeg læste i sin tid
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu