recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hurtigt Sonos/receiver spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hurtigt Sonos/receiver spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hurtigt Sonos/receiver spørgsmål
    Sendt: 03-Juli-2017 kl. 22:36
Jeg har forskellige Sonos produkter, deriblandt en Sonos Connect.

Min Connect er tilsluttet min Onkyo 656 receiver til CD indgangen.
Ulempen ved dette er jo at Sonos Connect kun virker når receiveren er sat på CD indgangen.
Jeg vil gerne have adgang til min Sonos Connect hele tiden. Er der mulighed for det?

Jeg har en Logitech Harmony Elite fjernbetjening. Er der mulighed for
at den, når man slukker for alt, kan få den til at lade Onkyo 656 være
tændt og sætte den på CD indgangen?

Det var muligt på den tidligere Harmony software, men jeg kan ikke lige se hvordan det kan gøres i den nye Harmony software.



Redigeret af L'er - 11-Juli-2017 kl. 13:45
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2017 kl. 11:52
Bump
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2017 kl. 12:34
Nej, jamen det er da et interessant problem. Så fik jeg lært, at der findes sådan noget som logitech harmony. Jeg har en lignende opsætning med sonos på aux indgangen af en cambridge receiver med 2 høfttalersæt på. Jeg betjener sonos med min ipad/iphone, og det har jeg hidtil været meget tilfreds med. Jeg betjener receiveren manuelt med knapperne, men den har da også en fjernbetjening. Cool
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2017 kl. 17:49
Rigtigt, men det er nu lige en tand mere belejligt hvis ens dyre multifjernbetjening kunne programmeres til automatisk at skifte over på CD indgangen :)
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
stelliesto Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2016
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stelliesto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 11:23
Kan du ikke programmere Harmony til at slukke alt undtagen din receiver?

Lav en aktivitet som tænder alt og en aktivitet som slukker alt undtagen din receiver. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 11:37
Der skal laves en aktivitet der hedder Sonos, som tænder reciever og skifter til CD indgang. Når der så trykkes på den, slukker alt udstyret pånær reciever, der skifter til CD indgang
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 13:43
Det er da en måde at gøre det på. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det andet ikke er muligt

Redigeret af L'er - 11-Juli-2017 kl. 13:43
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu