recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slutstik (væg) antenne og data
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slutstik (væg) antenne og data

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slutstik (væg) antenne og data
    Sendt: 04-Juli-2017 kl. 10:50
Hej alle

Jeg har et par ledninger der stikker ud af vægen (tv og Lan)
Jeg kunne godt tænke mig at at sætte en dåse i (tv og RJ45) så ser det også lidt bedre ud
Men kan ikke finde nogen der passer har målt hullet på den grønne indbygnings (hva den så hedder) 4.5 cm

Håber der en der har svar og løsning
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 11:35
Google lk fuga coax og rj45
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af BJEPSEN.COM BJEPSEN.COM skrev:

Hej alle

Jeg har et par ledninger der stikker ud af vægen (tv og Lan)
Jeg kunne godt tænke mig at at sætte en dåse i (tv og RJ45) så ser det også lidt bedre ud
Men kan ikke finde nogen der passer har målt hullet på den grønne indbygnings (hva den så hedder) 4.5 cm

Håber der en der har svar og løsning
Hvis dåsen kun er 4,5x4,5cm, så er det kun en 1 moduls dåse.
For at have plads til både coax og LAN, så skal du bruge en 2 moduls dåse.



Redigeret af Axlon - 04-Juli-2017 kl. 13:19
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu