recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan en Powerbank oplades via aux??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan en Powerbank oplades via aux??

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 13:15
Nå, nu skal I høre noget sjovt.
Jeg har købt en Powerbank, to gange endda. Første gang brændte jeg den af

https://www.mytrendyphone.dk/shop/2-i-1-eksternt-batteri-162437p.html

Manualen er ekstremt mangelfuld og jeg kunne ikke læse mig frem til hvordan selve Powerbank skulle oplades. Når man så åbnede Powerbank lignede det totalt et 220v-stik, så jeg satte den i stikkontakthvilket selvfølgelig gav sjove gnister og det var så den. Jeg købte en ny med det samme (de er jo billige)Senere ledte jeg så efter informationer, men den er sådan nærmest uden produktnavn, men jeg fandt til sidst den video som på linket. Jeg kan bare ikke helt forstå hvad der sker.

Er det virkelig rigtigt at den lader ved at man sætter den runde dims i ens mobiltelefons lydudgang?

Der er nemlig kun et standard usbstick foruden hvad der ligner to lydudgange. usbporten bruges til at lade externt, det er åbenlyst. Men ikke noget miniusb eller andet, som ville være åbenlyst til ladning af selve Powerbank, så gør jeg det rigtigt ved at sætte min mobil til opladning samtidig med at jeg bruger det runde stik i lydudgang på iPhone og forbinder med Powerbank sådan?

Det kan da ikke være særligt effektivt at lade via lydudgang eller?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu