recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint DC1 boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clint DC1 boks

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 22:21

Der menes jo nok DC3.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 22:25
slettet


Redigeret af fltk - 07-Juli-2017 kl. 22:29
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Der menes jo nok DC3.


Måske, men hvad blev der af hans DC1? Og i det link jeg sendte er der også et link til support på DC3 og DC5.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Vammen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2015
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vammen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 23:06
Hej.. Tak for Jeres svar.. Jeg må se om jeg kan finde en person som har forstand på det og som kan hjælpe mig..
God weekend til Jer
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 06:31
De fleste af os herinde både kan og vil gerne hjælpe dig, men så er det nødvendigt at du beskriver nøjagtig hvad dit problem går ud på.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 13:14
Vammen: 
Jeg har læst beskrivelsen af dit problem, og jeg forstår, at du har fået løsningen på problemet af You-See teknikeren: En ny boks.

Så nu til dine spørgsmål:

Hvilket signal er bedst at bruge ved Video udgangen??
Svaret er HDMI.

Er der nogle, som har den nyeste opdatering til Clint DC1 boksen og hvornår er den fra ??
Du finder nyeste opdatering her: (Bemærk, at der er 3 versioner tilgængelig.)

Er der nogle digitale tv bokse til Yousee TV, som er bedre end Clint DC1??
Helt afgjort. Panasonic laver de mest stabile og mest alsidige. I øjeblikket tilbyder Panasonic Danmark 3 (ikke helt nye) modeller. Men de ligger i en anden prisklasse end en Clint-boks.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Vammen: 
Jeg har læst beskrivelsen af dit problem, og jeg forstår, at du har fået løsningen på problemet af You-See teknikeren: En ny boks.

Så nu til dine spørgsmål:

Hvilket signal er bedst at bruge ved Video udgangen??
Svaret er HDMI.

Er der nogle, som har den nyeste opdatering til Clint DC1 boksen og hvornår er den fra ??
Du finder nyeste opdatering her: (Bemærk, at der er 3 versioner tilgængelig.)

Er der nogle digitale tv bokse til Yousee TV, som er bedre end Clint DC1??
Helt afgjort. Panasonic laver de mest stabile og mest alsidige. I øjeblikket tilbyder Panasonic Danmark 3 (ikke helt nye) modeller. Men de ligger i en anden prisklasse end en Clint-boks.


Undskyld, men hvis du har læst hele tråden vil du se, at han allerede har fået de svar du giver. Hans problem ligger åbenbart et helt andet sted.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 13:36
Ja, jeg har læst hele tråden, Flemming. Jeg ville bare ikke skrive det, som du skriver i din sidste sætning.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Ja, jeg har læst hele tråden, Flemming. Jeg ville bare ikke skrive det, som du skriver i din sidste sætning.


OK, men hvis vi skal kunne hjælpe Vammen, nytter det ikke at gentage de svar der er givet. For at komme videre er vi nødt til at vide eksakt hvor problemet er, og det er det jeg har efterspurgt længere oppe i tråden.

Flemming


Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 14:03
Vammen syntes tilsyneladende ikke, at han havde fået svar på sine spørgsmål. Derfor gentog jeg dem, og formulerede dem lidt anderledes, så det blev tydeligt, at svarene nu var givet. Det regner jeg ikke med, at du har et problem med, vel Flemming?
Til top
Vammen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2015
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vammen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 14:17
Tak for dit svar C. Johansen. Det svar kan man da forstå.
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2017 kl. 14:40
Hej Vammen!
Dejligt du kunne bruge mit svar. Så vil jeg håbe, at du får løst dit irriterende problem med boksen. Der er vel en lille chance for, at en opdatering af boksens software kan klare det.
V.H.
C. Johansen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu