recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Libratone Diva Soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Libratone Diva Soundbar

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af JacobKJ JacobKJ skrev:

Hold da op hvor er I seje. Den bliver fluks bestilt. Takker rigtig mange gange
Ja så heldig er jeg desvære ikkeCry
Mvh Jesper
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Jeg forsøgte at benytte Airplay som standard på mit ATV, men oplevede flere gange at ATV gik tilbage til at sende lyden via HDMI istedet når ATV lige blev tændt, så man igen skulle op og vælge soundbar som output.

Også hvis du valgte Diva'en som default lyd inde i indstillingsmenuen på Apple TV? Altså ikke oppe fra top-menuen (den følger indholdet, så valgene heroppe huskes ikke).
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Jeg forsøgte at benytte Airplay som standard på mit ATV, men oplevede flere gange at ATV gik tilbage til at sende lyden via HDMI istedet når ATV lige blev tændt, så man igen skulle op og vælge soundbar som output.

Også hvis du valgte Diva'en som default lyd inde i indstillingsmenuen på Apple TV? Altså ikke oppe fra top-menuen (den følger indholdet, så valgene heroppe huskes ikke).
Ja jeg valgte Diva'en som default lyd inde i indstillingsmenuen, men hvis ATV ikke lige kunne få forbindelse til Diva'en, så sætter den indstillingen tilbage til HDMI.
Mvh Jesper
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:


Ja så heldig er jeg desvære ikkeCry


Hvilket tv har du da?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:


Ja så heldig er jeg desvære ikkeCry

Hvilket tv har du da?
Klaus
Et 10 år gammelt Panasonic PX70, som nægter at stå af.

Jeg kontaktede Libratone i dag, og de svarede tilbage allerede efter en timeClapClapClap
Min Diva har en gammel firmware, så det kan være at den skal sendes ind op opdateres.
Mvh Jesper
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 20:48
Den Libratone jeg fik med hjem fra butikken var også en gammel version, mener 33.

Jeg så på deres hjemmeside at man ikke umiddelbart selv kunne opdatere, men skulle indsende til værkstedet, og det var noget man selv skulle betale.
Det var tæt på at være en dealbreaker.

Men så fandt jeg denne side, og opdaterede selv min Libratone Diva.



Min Diva er på version 46 nu. 👍



Redigeret af Jever - 11-Juli-2017 kl. 21:04
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 21:38
Jeg fandt også samme firmware på samme side, så min Diva er også opdateret til version 46 nu, men det har desværre ikke løst problemet med at den går i sleepmode.
Mvh Jesper
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:


Et 10 år gammelt Panasonic PX70, som nægter at stå af.



Så er du fucked. Det eneste der hjælp er en soundbar med ordentlig software, eller en A/D konverter med spdif out (eller et nyt tv, du mangler ikke et pioneer 427??)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 05:06
Har allerede bestilt en ADC hjem fra Aliexpres med optisk udgang.
Mvh Jesper
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 09:34
Libratone har åbenbart en firmware V63 til Diva'en, men den skal sendes ind for at blive opdateret, så den bliver sendt afsted i morgen, så der er stadigvæk håb for mig Smile
Mvh Jesper
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Libratone har åbenbart en firmware V63 til Diva'en, men den skal sendes ind for at blive opdateret, så den bliver sendt afsted i morgen, så der er stadigvæk håb for mig Smile


Spændende hvad den så indeholder, men stadigvæk for dårligt at de ikke lægger firmwaren ud på deres support side, så man selv kan opdatere sin enhed.
Skal du så også selv betale for opdateringen?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Libratone har åbenbart en firmware V63 til Diva'en, men den skal sendes ind for at blive opdateret, så den bliver sendt afsted i morgen, så der er stadigvæk håb for mig Smile


Spændende hvad den så indeholder, men stadigvæk for dårligt at de ikke lægger firmwaren ud på deres support side, så man selv kan opdatere sin enhed.
Skal du så også selv betale for opdateringen?
Nej jeg skal selvfølgelig ikke selv betale for opdateringen, det går ind under garantien.
Ja jeg undrer mig også lidt over hvorfor man ikke blot kan downloade firmwaren, eller at de kan sende den til en.
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu