recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beste lyd fra PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beste lyd fra PC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2017 kl. 20:53
Mange forskellige meninger hvilket jeg også regnede med.

Men må her de næste 3 uger (ferie Smile) prøve mig frem.

Udover de 3 nævnte fra HFK så er Nuforce også et godt bud.

Skriv endelig andre bud på, skal jo have noget at tage mig til når der ikke er TourSmile

mvh. Jesper
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2017 kl. 09:32
Eksternt lydkort + aktive højttalere. Jeg laver en del musik selv og den kombination er hvad der er standard indenfor området. Dog skal man være opmærksom på at studiemonitors er ekstremt afslørende. Hvis musikken du hører er dårligt mixet/mastered bliver det afsløret, da studiemonitors ikke farver lyden som andre højttalere.
Nu kender jeg ikke dit budget men det behøver ikke at være så durt. M-Audio og Behringer laver udmærkede monitors og Focusrite har glimrende lydkort. 
http://www.gear4music.dk/da/Indspilning-and-computere/Focusrite-Scarlett-2i2-2nd-Gen/1KPW?origin=product-ads&campaign=PLA+Shop+-+GENERIC&adgroup=GENERIC&medium=vertical_search&network=google&merchant_id=100177919&product_id=73508d11&product_country=DK&product_partition_id=196782223720&gclid=EAIaIQobChMIlJje3-mU1QIV7rvtCh1PCwVTEAQYCCABEgIipPD_BwE

http://www.gear4music.dk/da/Indspilning-and-computere/Behringer-50USB-Reference-Studie-Monitors/XPM
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2017 kl. 11:38
Har du overvejet at se efter noget brugt?
Der får man meget mere for pengene.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 08:35
Jeg havde lidt samme opgave med at optimere lyden fra min PC og var ude i mange forskellige mulige setup's (mange dyrere end PC'en).

Endte med at bruge optisk output over i en ældre Onkyo surround receiver med et par KEF KHT2005 højttalere og en Audio pro b2-40 sub jeg fandt brugt. Via Audyssey indmåling spiller det bare super meget bedre end de B&W aktiv højttalere jeg havde før.

Alt sammen brugte/aflagte komponenter og jeg vil da anbefale dig at se på brugt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu