recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammel iPad Pro vs. Ny iPad Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammel iPad Pro vs. Ny iPad Pro

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 00:24
Nej, min "unge" er ikke gammel nok til at forså en iPad endnu, heldigvis, men om et års tid tager det nok for alvor fart, og så er den her nok også "outdated" og så kan far få en nyere og sønnike overtage den her, så det er jo win/win.

Rippede film forstår jeg ikke, men det kunne jo være vi fik behov for at gemme noget offline indhold fra fx Netflix, så det kan jo være den bliver med for lidt plads, men den tid den sorg. Nu skal jeg bare bruge den til sofasurf, og så burde det være ok.

Jeg kan umiddelbart ikke se nogen problemer i at købe den her iPad Pro, selvom der lige er kommet en ny så?
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2017 kl. 16:32
Kameraet er ligesom iPhone 6S.

Jeg gemmer billeder og så er der noget video på den, men hvis der ikke er unger der skal spille eller se rippede film, så går 32 GB nok.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2017 kl. 15:43
Den skal primært bruges som surfer, og bare til at læse nyheder osv. Ikke det vilde. Hvad kunne det evt. være man får brug for at gemme på den, hvis det er?
 
Jeg har både iCloud og Google Drive. Kan det ikke hjælpe mig lidt med fx dokumenter, billeder og video?
 
Hvordan er kamera i den her gamle Pro mod den nye? Den nye 10.5" har vist et iPhone 7 kamera, så vidt jeg ved.
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2017 kl. 09:19
Den gamle gør det sq helt fint herhjemme. Jeg savner ikke hastighed. Men 32 GB er ikke meget hvis du skal gemme noget på den.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2017 kl. 06:21
Deres da en super fin pris for den gamle.

Har ikke prøvet den nye endnu. Men som surfer er der vist ikke det store at hente

Køb køb
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 21:51
Hej,

Jeg er på udkig efter en ny iPad, og har i den forbindelse fået tilbudt en helt ny iPad Pro 9,7" på 32GB helt ny stadig i folie for 3.000 kr.

Den skal primært bruges som "sofasurfer" og internet browser, mail, Facebook, Instagram, musikafspiller (AirPlay), Netflix streamer osv. Jeg har ikke planer om at tegne på den, men dermed ikke sagt, at jeg på et tidspunkt får lyst til at prøve. Dog intet professionelt.

Er det et godt køb, eller er den så "forældet" at jeg gør klogt i at smide 2.500 kr. mere for en iPad Pro 10.5"?

Hvad siger I?



Redigeret af ladiesman217 - 12-Juli-2017 kl. 22:26
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu