recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dplay vs Viaplay: billed, indhold, app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dplay vs Viaplay: billed, indhold, app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dplay vs Viaplay: billed, indhold, app
    Sendt: 14-Juli-2017 kl. 20:05
Ok, det lyder til at jeg skal holde mig fra dplay indtil videre. Må se hvad den nye platform bringer med sig af forbedringer. Problemet med Viasat er, at der ikke er så langt fra deres pris op til en tv-pakke.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 13:34
Dplay har været en stor forvirring siden lancering, så det er forståeligt. Mine oplevelser med Dplay er næsten kun negative. App på Apple TV loggede ud nærmest hver 2. gang den skulle bruges. Billedkvaliteten er middelmådig. I starten kunne sport ses i app'en, senere fjernede de det og henviste til hjemmesiden (håbløst!). Jeg opgav, men prøvede for nylig igen i forbindelse med en artikel, og jeg ser ikke mange tegn på forbedring.

Discovery er ved at rykke alt sporten over på Eurosport Player og ved at skifte til en ny teknisk platform (en med et rigtig godt ry, btw.). Den konvertering kan ikke komme hurtigt nok! Det må være lige op over (lovet klar i 2017).


Redigeret af Rasmus Larsen - 14-Juli-2017 kl. 13:35
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 12:04
Dplay viser vel ikke sport mere? Skal man ikke over i EuroSport Player nu?
http://www.dplay.dk/aendringer-til-dplay-sport/?mobile=true
http://www.dplay.dk/hjaelp-til-streaming-af-premier-league-og-superliga/?mobile=true

Jeg synes generelt det er en meget forvirrende omgang hos DPlay...og så er der meget forskel på hvilke abonnementer du kan se på hvilke platforme etc.!

Jeg ville ellers selv gerne have DPlay/EuroSport, mest på grund af alle Discovery kanalerne, men afholder mig fra det så længe deres streaming tjenester er så ringe/forvirrende sat sammen, og jeg alligevel har dem på Coax via YouSee.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 10:05
Nogen der har erfaringer med begge tjenester, som kan fortælle om deres erfaringer mht. billedkvalitet, indhold, brugervenlighed (kvaliteten af deres apps)?

Jeg har valgt at opsige min tv-pakke til fordel for streaming. Jeg ser mest sport, og den nye Premier League sæson er jo lige rundt om hjørnet. Viser Dplay lige så mange kampe som Viaplay?

Jeg har "kun" et 1080p fjernsyn, og en Nvidia Shield tv boks, hvilken tjeneste ville give mest mening? 
Virker Dplay chormecast godt på Shield boksen eller er det noget juks a la HBO appen? ViaPlay har en app, men det er også dyrere, så jeg tænker mest på om de ekstra 100 kr. om måneden er godt givet ud?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu