recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay A8 uden lyd :-/
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay A8 uden lyd :-/

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
rusty_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rusty_55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay A8 uden lyd :-/
    Sendt: 01-August-2017 kl. 17:14
Hej, så fik jeg den resat, og forsøgte at afspille via dock stik, men stadig ingen lyd... :-/
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 12:15
Til top
rusty_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rusty_55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 08:53
De skrev bare tilbage at anlægget skulle afleveres på et B&O værksted, så det var ikke den store hjælp.
 
Er der andet jeg kan gøre inden jeg afleverer den til en radiomekaniker?
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 20:11
Hej
 
Prøv at sende dit spørgsmål til - http://bogoda.custhelp.com/app/ask/p/57,600
 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
rusty_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2016
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rusty_55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 17:45

Beoplay A8 uden lyd :-/

Jeg købte overstående brugt for et halvt år, hvor jeg har betjent den via AirPlay uden problemer.

Nu oplever jeg desværre at anlægget ikke kan afspille lyd, hverken via Airplay eller via docking station. A8’en er fint tilgængelig på netværket, og jeg kan aktivere AirPlay i de relevante apps, så det ser ud som om at det kører rigtigt, men der er bare ingen lyd.

Jeg har betjent volume både via AirPlay og via fjernbetjeningen, men der kommer som sagt ingenting, heller ikke når telefonen er tilsluttet via docking station.

Jeg tænker ikke at det er et netværksproblem. Hvorfor skulle en A8 pludselig begynde at opføre sig sådan?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu