recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C7 - kan den købes herhjemme?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C7 - kan den købes herhjemme?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MarkRL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkRL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C7 - kan den købes herhjemme?
    Sendt: 15-Juli-2017 kl. 13:44
Hejsa Alle :)

Syntes ikke jeg er ret heldig at finde danske forhandlere af C7-modellen?

Hvordan kan dette være?

Mvh
 Mark
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 14:17
Fordi danskerne ikke gider købe bøjede tv.
Til top
MarkRL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkRL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 14:20
Men det her er da æ' bøwed:
http://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED65C7P-oled-4k-tv

Syntes nemlig heller ikke Vincent fra HDTV sagde det var bøved
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 14:20
Du må spare sammen til LG Wallpaper TV. Så kan du sætte TV'et rundt om en søjle, hvis det ønskes. Som Lahan skriver, er der intet salg i "transportskadede" TV
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 14:46
Den nye C7 er ikke buet, men helt fladt. Var det ikke på tilbud sidste weekend i elgiganten?
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
MarkRL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkRL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 14:50
Woot jeg syntes jeg havde trævlet deres side igennem - men kan da godt se 55" står til 25k .. Ku være fedt hvis det lige kom ned i en 20 stykker :P
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 15:00
65" kostede 29999 sidste weekend.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
MfedeN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2016
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MfedeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 15:18
Jeg har C7 og kan bekræfte, at den er flad.
Mener både Elgiganten og Power har haft den på tilbud til under 30.000 kroner. Dustin.dk har den vist til 29K nu?

Er der en speciel grund til, at du hellere vil have C7 i stedet for B7? 

Mig bekendt er de eneste forskelle på de to skærme foden og vist nok lidt bedre højttalere i C7 (jeg har dog soundbar tilkoblet).
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 16:17
LG var selv lidt forvirrede omkring forskellen i TVene i år, men vi har fået bekræftet, at selve panelet er det samme i alle modellerne lige fra B til W. G og W skulle ifølge LG have en hurtigere processor, men prisen er jo astronimisk. Deres liste over forskelle er kogt ned til (+ angiver, at det er ekstra ift den mindre model):
B7 is the “entry”
C7 + Sleaker design (No Change in panel)
E7 + Picture on glass design and Soundbar built in, 2x tuner, premium remote (No Change in panel)
G7 + Stronger Soundbar + faster chipset, Small quick remote
W7 + Design feature
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
MarkRL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkRL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 16:47
Syntes bare at C7 er pænere en B7 og det er selvfølgelig i 55" jeg regner med at skal have - det andet var kun til at vise det ikke var buet :) ..

Men ellers må jeg jo nok springe på B7 og så pille foden af ;) .. Kan se det står til 17999 i POWER.

Men også lige en side bemærkning - B6 er helt nede 11999 i ELGIGANTEN - men jeg regner med når man først har set B7 ift til B6, så vælger man B7 :P

Det er også et TV jeg skal have i mange år ligesom det LCD jeg har haft nu :)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 16:58
Der er ikke megen forskel på 6 og 7. Panelet er endda det samme, dog med lidt finpudsninger i ABL-kredsløbet, så den kan vise højere peaklysstyrke. B7 har også en kraftigere processor. Selv side-by-side, så tror jeg du skal være kender for at spotte forskellen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
MarkRL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkRL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Der er ikke megen forskel på 6 og 7. Panelet er endda det samme, dog med lidt finpudsninger i ABL-kredsløbet, så den kan vise højere peaklysstyrke. B7 har også en kraftigere processor. Selv side-by-side, så tror jeg du skal være kender for at spotte forskellen.

Ja, jeg kan forstå der er 25% bedre lysstyrke på B7'eren . Men alt andet lige hvilket et jeg vælger så er det nok bedre end mit Philips 7000'er serie der er en 5-6 år gammel.... Kan jo se at mange herinde er ovenud tilfreds med B6'eren så det kan jo godt være jeg skal spare mig dig 6kr og så købe B6'eren istedet for B7 :O


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu