recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Komplet 5.1 surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Komplet 5.1 surround

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Komplet 5.1 surround
    Sendt: 15-Juli-2017 kl. 22:07
Jeg sælger mit surround system, da det er blev overflødigt i forbindelse med flytning.

Sættet består af:

2x Canton GLE 496 (front)
2x Canton GLE 436 (bag)
1x Canton GLE 456 (center)
1x Canton SUB 8.2 (subwoofer 9")

2x Canton LS 600.2 Speaker Stands (til baghøjtalerne)

1x Yamaha RX-V775 receiver  

Sættet fremstår som nyt. Alle højtalere er hvide og de to standere til baghøjtalerne er hvide/sølv.

Det hele er ca. 3 år gammelt. Købt  midt/slut 2014.

Har kvittering på receiveren og standerne, men kan ikke lige finde på højtalerne. De er købt i elgiganten, så kan få en udskrevet derfra, hvis det er.


Hvis man gerne vil udvide og få 7.1 eller 7.1.2 eller hvad nu, så kan man evt købe Canton GLE 416 som side og/eller loft højtaler. Hvis der skal mere power til som side højtalere, så kan man yderligere købe 2x Canton GLE 436, de samme som bruges til baghøjtalere her.

Det hele befinder sig i 2690 Karlslunde.

Bud starter ved 10.000.




Redigeret af sho - 15-Juli-2017 kl. 22:13
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 08:40
Til den rigtige pris kunne jeg godt være interesseret i receiveren alene.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu