recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skype starter ikke.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skype starter ikke.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skype starter ikke.
    Sendt: 17-Juli-2017 kl. 06:55
Skulle man køre med en anden version af Skype i København?

Hvem har lavet det kort?

Jeg vil anbefale at du holder Skype opdateret. Hos mig virker Skype lige så ringe som den altid har gjort. Jeg bruger den mindre og mindre, da der er bedre alternativer. FaceTime eksempelvis.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 14:19
Faldt lige over noget - der er åbenbart en del der har problemer. Især København ser ud til at være hårdt ramt. http://downdetector.dk/problem-fejl/skype/kort/
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 14:14
Så vidt jeg husker har jeg opdateret den, både på min og min kones computer. Kan godt huske den mail der. Jeg har version 7.33.0.105 nu.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 12:43
Jeg ved at her juni virker ældre versioner af Skype ikke mere. Jeg kender flere der har modtaget mail om at deres skype version vil stoppe med at virke.

Så jeg ville da opdaterer.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 12:34
Nu skriver du at brugergrænseflade på de gamle Skype er bedre . Kan ikke være fordi at du kører med en meget ældre Skype end der efterhånden er understøttet.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 11:12
Jeg har lagt mærke til både i går og i dag, på både min og min kones computer at skype ikke starter rigtigt op, når man sætter onlinestatus til online. Den står bare og kører rundt. Er der andre der har oplevet det. Tænker at det måske hjælper med en opdatering af skype (jeg kan se der er en opdatering), men normalt virker skype jo fint indtil man selv har lyst til at opdatere den. Hvilket jeg generelt ikke har haft meget lyst til, da brugergrænsefladen på de ældre versioner generelt var bedre. Men den der er nu er da også ok, men hvorfor ødelægge det hvis den nye er dårligere.

Nå men er der andre som også har deres skype til bare at stå og køre rundt, eller har prøvet det?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu