recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic vt50 65 tommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic vt50 65 tommer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic vt50 65 tommer
    Sendt: 16-Juli-2017 kl. 21:16
Hej. Jeg er ved at sælge mit gamle tv. Vil have en lidt mere moderne til smart tv. En spørger om man kan bruge vt50 til dr.dk. Jeg har pillet den fra og aldrig brugt dr.dk mener jeg ikke. Nogen som ved om den kan bruges til dr.dk. Så man kan streame de forskellige programmer.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 04:01
Den har ikke en app, men den har HbbTV. Så står man på en af DR's kanaler, skal man trykke på den røde knap og så går den ind på deres arkiv.
Men fordi man skal stå på en kanal, så kræver det en eller anden for for TV signal og kan ikke klare sig med internet alene. En stueantenne er dog nok.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 10:26
Tak. Hilsen charly
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu