recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blinkende reklamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blinkende reklamer

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 21:13
Hej Alle

Det vi har brug for at vide, for at finde reklamen der generer, er hvilken side banneret linker til.

Det står ofte i banneret.

Så hvis det kan aflæses, behøver vi ikke et skærmbillede.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 21:22
Der står @Aldaniti

Og så blir der spurgt: "Hvor mange trekanter ser du". Der gives to valgmuligheder: 3 eller 5
"Stem og du kan vinde et GAVEKORT PÅ 7500kr
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af KevinL KevinL skrev:

Jeg har lyst til at bande lidt, men jeg holder igen.
Næste udfordring består så i at uploade et billede der fylder mindre end 200 kb.
Kan vi ikke blive enige om at 200kb er ekstremt lavt sat i 2017?

Det er for ikke at sande forum-serveren til.

Men de fleste har nok en Dropbox el.tilsv. i dag. Bare læg billedet der og send os et link.

  /Lars

Angående upload af billeder...

Kan det ikke lade sig gøre, at komprimere dem automatisk, ved upload?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 21:58

Det kan det f.eks på You See forum, der klikker man på billedet ikonet, det åbner for kameraet på Tablet/Telefon, du tager billedet og få sekunder senere er det lagt op.
Det er det samme på Facebook.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det kan det f.eks på You See forum, der klikker man på billedet ikonet, det åbner for kameraet på Tablet/Telefon, du tager billedet og få sekunder senere er det lagt op.
Det er det samme på Facebook.

På YouSee-forummet bliver billederne IKKE komprimeret! Har selv prøvet det... Kontrollerede det, ved efterfølgende at klikke på det uploadede billede, og så klikke på "Gem billede som..." Billedet fyldte NØJAGTIGT det samme, som det oprindelige på min computer. Men på Microsoft's forum, bliver almindelige billeder komprimeret automatisk...

Men ja - på "Fjæsen", komprimeres de automatisk, så den ikke kører for sløvt.


Redigeret af mnielsen - 17-Juli-2017 kl. 22:04
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der står @Aldaniti

Og så blir der spurgt: "Hvor mange trekanter ser du". Der gives to valgmuligheder: 3 eller 5
"Stem og du kan vinde et GAVEKORT PÅ 7500kr

Jeg ser ingen blinkende reklamer her... Jeg har endda slået "den software" fra for denne hjemmeside, så reklamerne vises.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 22:04

Nu drejede det sig om at det kan være nemt, ikke om komprimering.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Nu drejede det sig om at det kan være nemt, ikke om komprimering.

Jo, det gør - fordi det er nemt, hvis man blot vil smide et ganske almindeligt billede, som fylder, skal vi sige 2, eller flere MB, så SKAL forummet bare komprimere dem uden at VI som brugere skal tænke en skid over det!

Derfor - nemt!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 22:08

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg ser ingen blinkende reklamer her... Jeg har endda slået "den software" fra for denne hjemmeside, så reklamerne vises.


Alle får jo som der blev skrevet tidligere heller ikke de samme reklamer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der står @Aldaniti

Og så blir der spurgt: "Hvor mange trekanter ser du". Der gives to valgmuligheder: 3 eller 5
"Stem og du kan vinde et GAVEKORT PÅ 7500kr


Tak.

Har lagt en blokering på 'aldaniti' nu. Der går nok et par timer inden det er aktivt.

Hvis I fortsat møder spam-reklamen tirsdag så gi' lyd

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 22:36
Jeg har lige mødt den.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg har lige mødt den..... Klaus

Fandt et link mere til reklamen.

Men nu vil jeg mene den er væk.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu