recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med de nye Nokia?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med de nye Nokia?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 22:03
Jeg kender udmærket historien om diverse iPhones, men Kampus kom med noget forfærdeligt sludder og jeg ville blot høre om hun stod ved det hun fik skrevet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg kender udmærket historien om diverse iPhones, men Kampus kom med noget forfærdeligt sludder og jeg ville blot høre om hun stod ved det hun fik skrevet.

Klaus
mon ikke hun mente 5c, den har ca samme alder som 5eren
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 06:28
5C kom samtidig med 5S, den var "billigudhaven" af 5, som udgik, da 5S og 5C kom.
Men da 5C har samme skærmstørrelse som 5 og 5s har jeg svært ved at se hvordan "for at tilfredsstille de brugere der ikke ønskede større skærm" passer ind.....

Klaus

Redigeret af KlausDM - 22-Juli-2017 kl. 06:29
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg kender udmærket historien om diverse iPhones, men Kampus kom med noget forfærdeligt sludder og jeg ville blot høre om hun stod ved det hun fik skrevet.

Klaus

Når du nu kender svaret, så kunne du jo bare skrive at hun har taget fejl.

.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 08:24
Update aerik anbefaler sin mor at købe en moto G5 jvfr. anden tråd.
.....
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Update aerik anbefaler sin mor at købe en moto G5 jvfr. anden tråd.

Korrekt, jeg vil opfordre hende til g5, da jeg har kendskab til denne, jeg har dog også sendt hende linket til iPhone SE, så hun har frit valg.
Anbefalingen af disse to telefoner skyldes hardwaren og forventningerne til opdatering af OS.

Hvad hun ender ud med, ved jeg ikke. men de bor et sted, som 3 dækker virkeligt dårligt, hvilket jeg faktisk har glemt at skrive til hende, nu jeg tænker over det. Jeg droppede faktisk blandt andet mit oister abonnement, da jeg ikke havde dækning når jeg var på besøg ved dem eller på arbejde.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg kender udmærket historien om diverse iPhones, men Kampus kom med noget forfærdeligt sludder og jeg ville blot høre om hun stod ved det hun fik skrevet.

Klaus

Når du nu kender svaret, så kunne du jo bare skrive at hun har taget fejl.



Det ligger ligesom eksplicit i Klaus' spørgsmål, at Kampus (endnu engang) babler om noget hun ikke ved noget om/har styr på.

M.v.h.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Update aerik anbefaler sin mor at købe en moto G5 jvfr. anden tråd.

Korrekt, jeg vil opfordre hende til g5, da jeg har kendskab til denne, jeg har dog også sendt hende linket til iPhone SE, så hun har frit valg.
Anbefalingen af disse to telefoner skyldes hardwaren og forventningerne til opdatering af OS.

Hvad hun ender ud med, ved jeg ikke. men de bor et sted, som 3 dækker virkeligt dårligt, hvilket jeg faktisk har glemt at skrive til hende, nu jeg tænker over det. Jeg droppede faktisk blandt andet mit oister abonnement, da jeg ikke havde dækning når jeg var på besøg ved dem eller på arbejde.


Dejligt med en update!
Din tidligere mobil virkede den med 800Mhz? Det kunne jo være at 3 har en antenne i nærheden, som den mobil du havde den gang ikke kunne bruge?
.....
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 13:17
Min erfaring med 3 (Oister) er også, at så snart man er uden for storbyerne, er dækningen hamrende ringe! Jeg har været ude for, at køre rundt i et område i næsten en halv time, uden dækning. Til trods for at Oister skriver, at ved manglende dækning, skulle de roam'e via TDC's net. 3's net er latterlig håbløst - ubrugeligt!

M.v.h.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 13:38
Min nuværende telefon har ikke 800 MHz og fungere fint med lte hos mine forældre, hvilket min gamle p8 lite absolut ikke gjorde med oister.
På mit arbejde lige uden for Vejle, er vi bare i et hul, hvor vi faktisk alle, uanset netværk, kæmper for dækning. (burde måske på sigt skifte til en telefon der kan ringe via wifi....)
Til top
floe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér floe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg kender udmærket historien om diverse iPhones, men Kampus kom med noget forfærdeligt sludder og jeg ville blot høre om hun stod ved det hun fik skrevet.

Klaus

Når du nu kender svaret, så kunne du jo bare skrive at hun har taget fejl.


Mon ikke blot det var en typo - men som flittig læser af foraet her, så finder man jo hurtigt ud af at KlausDM mf. er ret så opsatte på at kværulere, og udstille andre Smile
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270
Theta DSPro Prime
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af floe floe skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg kender udmærket historien om diverse iPhones, men Kampus kom med noget forfærdeligt sludder og jeg ville blot høre om hun stod ved det hun fik skrevet.

Klaus

Når du nu kender svaret, så kunne du jo bare skrive at hun har taget fejl.


Mon ikke blot det var en typo - men som flittig læser af foraet her, så finder man jo hurtigt ud af at KlausDM mf. er ret så opsatte på at kværulere, og udstille andre Smile

Enig....
Det ødelægger lidt det her forum.

Jeg havde glædet mig til at læse nogen erfaringer om de nye Nokia. Desværre blev fokus rettet væk og henvist til den sædvanlige kedelige iPhone, skønt det virkede til at alle dem som har skrevet her i tråden ikke har haft nogen first hand erfaring med de nye Nokiaèr


Redigeret af SilverLine - 23-Juli-2017 kl. 21:02
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu