recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lenovo Legion Y520 (næsten ny)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lenovo Legion Y520 (næsten ny)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lenovo Legion Y520 (næsten ny)
    Sendt: 21-Juli-2017 kl. 13:04
Hej,
 
Sælger denne kun tre måneder gamle kraftfulde og flotte gaming bærbar med det nyeste hardware på markedet. Bemærk! Dette er en af de bedste Legion Y520 modeller. Bl.a. den nye processor fra Intel, og det nyeste grafikkort fra NVIDIA GeForce. Mere end kraft nok til at kunne køre de nyeste spil uden problemer. Den fejler absolut intet, og sælges udelukkende kun fordi jeg ikke får den brugt. Den har simpelthen bare stået og samlet støv, hvilket er derfor, at den stadig er i perfekt stand. Den har været passet godt på.

* Core i5 (7. Gen) 7300HQ 2.5 GHz / 3.5 GHz Boost
* Windows 10 Home 64-bit (dansk)
* 16 GB RAM!
* 256 GB SSD + 1 TB HDD (To harddiske)
* 15,6" IPS 1920 x 1080 (Full HD)
* GeForce GTX 1050 Ti 4 GB GDDR5 SDRAM
* Wi-Fi og Bluetooth
* Lys i tastaturet

Alt medfølger selvfølgelig. Oplader, kasse, manualer og kvittering.

Kan sendes.

Nuværende nypris i dag 8.999 kr.

Jeg er åben for realistiske bud.

Dog har jeg en MP på 6.500 kr. + fragt.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 20:16

Hej.

Du skriver at den er 3 mdr gammel. Hvilken dato er den købt, og hvornår slutter garantien?
Og du skriver også: Nuværende nypris i dag 8.999 kr. Hvad har du selv givet for den?

Hilsen Carsten.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 23:08
Den er købt i april - og hvad der er givet for den, det ved jeg ikke. Er det vigtigt?
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 23:11
Mener den blev købt til omkring 9.500 kr.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 06:02
Hej.

Nej, det er ikke vigtigt hvad du har givet for den. Men det der er vigtigt er, at du ikke ønsker at oplyse om den pris, der står på den medfølgende kvittering.

Men vi kan gøre det på en anden måde. Jeg har lige set at EL Giganten har en Lenovo Legion T520 i næste uges tilbudsavis til 6333 kr. Der er en trykfejl. LE80WK000GMX er en Y520 og ikke en T520.

Og Webhallen har en Lenovo Legion Y520-15IKBN med GTX 1050Ti til 6590 kr.

Regn med at få ca 70% af den aktuelle pris for en 3 mdr gammel bærbar.

Jeg tror at du skal justere din mindstepris, hvis du skal have den solgt. Enten til mig eller en anden.

Hilsen Carsten.

Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 09:10
Jeg har da aldrig sagt jeg ikke vil oplyse prisen? Hvad er det for noget vås?

Kan du linke til den Lenovo Legion Y520 du der på Webhallen så vi ikke sammenligner pærer og bananer.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 09:51
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 09:55
Den du linker til har så også kun 8GB Ram, en harddisk og ingen lys i tastatur vidt jeg kan se, så ikke helt den samme. Min kostede 9.495 kr. den 12. april. Står nu til 8.999 kr.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 10:22
Hej

Du har helt ret.


En god Harddisk kunne være en WD Blue WD10EZEX 1 TB til 393 kr


Der er stadig langt op til, hvad du desværre gav den 12 april.

Hilsen Carsten.





Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2017 kl. 10:32
Fint Carsten.

Kan du ikke bare finde en anden computer i stedet for at komme med dine kummerlige kommentarer her.

Du får ret, og jeg får fred.

God weekend.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu