recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billed problem med Epson EH-TW6700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billed problem med Epson EH-TW6700

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
asbjoern618 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asbjoern618 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billed problem med Epson EH-TW6700
    Sendt: 21-Juli-2017 kl. 21:51
Jeg har en Epson projector der har virket fint, men har fået et billed problem.
Jeg har indsat to eksempler på problemet. Det forekommer kun på venstre halvdel af billedet.
Nogen bud på løsninger? 
 
rigtig1:https://drive.google.com/open?id=1WCutkmxK0O7QcjwCsEkOkO_n8PiSHfEyAA
 
 
Jeg har testet på begge HDMI indgange, med to forskellige kilder, og to forskellige kabler. Det giver ingen forskel. Har også prøvet at resette projektoren til standard indstillinger uden forbedret resultat.
 
 
Til top
asbjoern618 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asbjoern618 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 22:10
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af asbjoern618 asbjoern618 skrev:

Jeg har en Epson projector der har virket fint, men har fået et billed problem.
Jeg har indsat to eksempler på problemet. Det forekommer kun på venstre halvdel af billedet.
Nogen bud på løsninger? 
 
rigtig1:https://drive.google.com/open?id=1WCutkmxK0O7QcjwCsEkOkO_n8PiSHfEyAA
 
 
Jeg har testet på begge HDMI indgange, med to forskellige kilder, og to forskellige kabler. Det giver ingen forskel. Har også prøvet at resette projektoren til standard indstillinger uden forbedret resultat.
 
 

Jeg tror du skal regne med en tur på operationsbordet, hvis du har lavet en factory reset og problemet stadig er der, er der nok ikke mere du kan gøre.
Prøv eventuelt at kontrollere farverummet
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu