recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup af kontakter i windows mobil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Backup af kontakter i windows mobil?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Backup af kontakter i windows mobil?
    Sendt: 26-Juli-2017 kl. 09:40
Jeg er i gang med at migrere fra en windows telefon til android. Jeg ville gemme mine kontakter på simkortet og bare tage dem med over på den nye android, men det kan man ikke(!). Der er ikke en funktion i en windowstelefon der kan gemme på simkortet. Det er virker helt forrykt. Hvad gør jeg så?

Redigeret af Mefisto - 26-Juli-2017 kl. 09:42
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 10:00
Gemmer dem på din gmail.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 10:07
OK? Kan du komme det lidt nærmere. Hvordan gør man det?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 10:10
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 10:49
Tak.

Step 1:

"After you sync your Microsoft account with your Windows Phone... "

Det går allerede galt i step 1, fordi jeg ikke kan finde ud af kopiere telefonen til skyen. Telefonen kan ikke engang finde ud af at logge på OneDrive. Den kan ikke signe ind fordi onedrive appen er "låst".

"To unlock this app, you need to sign in with a Microsoft account that was already added to the app". 

WTF?

Jeg sidder med en Windows PC og en windows telefon og jeg har endda et kabel til at forbinde dem, men alligevel er det en 1000 step plan at få kontakter, SMS, billeder og video ud af telefonen og puttet kontakterne over på den nye telefon.

Jeg er helt blank på hvad jeg gør?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 11:28
Du skal have låst op for din Onedrive app, som det første. Evt. slet den og så geninstallere den. Derefter beskrives det (på dansk) via denne side:

http://da.recover-android.tips/winphone-to-android/transfer-contacts.html

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 26-Juli-2017 kl. 11:29
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 11:38
OK, Tak.

Jeg tror i første omgang jeg prøver med denne guide, skal bare finde et SD kort der passer i begge telefoner:


Så får jeg også SMSerne med.


Redigeret af Mefisto - 26-Juli-2017 kl. 11:39
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 12:12
Øh, du får også sms'erne med, via den metode jeg linker til...

M.v.h.
Til top
Madskinen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2014
Sted: 6800
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madskinen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 12:57
Jeg har lige gjort samme øvelse i sidste uge!
Jeg loggede ind på Onedrive med min Microsoft account på min PC via browseren.
Her kunne jeg trykke på kontakter markere dem og sige administrer -> eksporter og så lavede den en fil som jeg lagde på google drev hentede ned på android mobilen den fil kunne android så læse og importere.

Beklager at det er så kludret forklaret men jeg kan ikke huske alle detaljer. 
Til top
Madskinen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2014
Sted: 6800
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madskinen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 12:58
undskyld det hedder Personer ikke Kontakter på onedrive
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu