recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic optager: problemer med Auto Setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic optager: problemer med Auto Setup

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 20:22
Det er da godt, at du kunne bruge min gamle maskine.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
AnneK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2017
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnneK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 20:30
Lige præcis Flemming Big smile og som svar på mit spørgsmål til dig, så ser det ud til at den enten kan optage to programmer ad gangen eller se et og optage et andet. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af AnneK AnneK skrev:

Lige præcis Flemming Big smile og som svar på mit spørgsmål til dig, så ser det ud til at den enten kan optage to programmer ad gangen eller se et og optage et andet. 
Jeg tænkte det nok. Men vidste det jo ikke, da jeg ikke har haft brug for, at optage så meget på en gang, og ellers så har brugt maskine to. Men det glæder mig, at du kan bruge den.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af AnneK AnneK skrev:

Lige præcis Flemming Big smile og som svar på mit spørgsmål til dig, så ser det ud til at den enten kan optage to programmer ad gangen eller se et og optage et andet. 


Den kan optage 2 programmer ad gangen. Og mens den optager, kan du se en tidligere optagelse.

M.v.h.
Til top
AnneK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2017
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnneK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 21:43
Ok tak Big smile
Til top
AnneK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2017
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnneK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:19
Undertekster bliver ikke optaget selvom jeg indstiller det til "Auto" under timeroptagelse. Kan ikke finde andre steder, hvor jeg kan ændre indstillingerne mht optagelse af undertekster. Nogen der har et bud på hvor jeg skal ændre indstillingerne?? 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:40
Jeg er ret overbevist om, at de bliver optaget med. Jeg tror bare at du skal aktivere dem under afspilning - Knappen STTL.

M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af AnneK AnneK skrev:

Undertekster bliver ikke optaget selvom jeg indstiller det til "Auto" under timeroptagelse. Kan ikke finde andre steder, hvor jeg kan ændre indstillingerne mht optagelse af undertekster. Nogen der har et bud på hvor jeg skal ændre indstillingerne?? 
Der er en tekst tv knap, og så på side 398 og 399 på DR og TV2 skulle det komme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af AnneK AnneK skrev:

Undertekster bliver ikke optaget selvom jeg indstiller det til "Auto" under timeroptagelse. Kan ikke finde andre steder, hvor jeg kan ændre indstillingerne mht optagelse af undertekster. Nogen der har et bud på hvor jeg skal ændre indstillingerne?? 

Der er en tekst tv knap, og så på side 398 og 399 på DR og TV2 skulle det komme.


Det har intet med de undertekster at gøre, som ligger i DVB-streamen!

M.v.h.
Til top
AnneK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2017
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnneK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:59
Jamen Henrik, hvor har du ret...så kom der tekster på Wink
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af AnneK AnneK skrev:

Undertekster bliver ikke optaget selvom jeg indstiller det til "Auto" under timeroptagelse. Kan ikke finde andre steder, hvor jeg kan ændre indstillingerne mht optagelse af undertekster. Nogen der har et bud på hvor jeg skal ændre indstillingerne?? 

Der er en tekst tv knap, og så på side 398 og 399 på DR og TV2 skulle det komme.


Det har intet med de undertekster at gøre, som ligger i DVB-streamen!

M.v.h.
Uanset hvad, så hvis der er DK tekst på, på en af de to kanaler, så har jeg fået dem frem, ved at trykke på tekst tv.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 23:16
Sikkert, men det er undertekster for hørehæmmede. Det er ikke de undertekster som ligger i DVB-streamen. Gør man som du har gjort, skal man hver gang ind og ud af tekst-tv.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu