recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skype på mobil (OnePlus) - kan ikke installeres?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skype på mobil (OnePlus) - kan ikke installeres?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pinch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pinch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 21:19
Appen holdes ikke opdateret, hvis du installerer uden om Play Store, så jeg vil ikke mene, du reelt har fået løst eller forklaret problemet.
Men måske du kan afinstallere nu og herefter geninstallere via Play? Hvis ikke;

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider&rdid=com.skype.raider
Kan du vælge din Oneplus, hvis du klikker "Installeret" dér?

Hvis du har TWRP, har du sikkert også en custom rom - hvilken (og hvilken Android-version)?

Er du i øvrigt opmærksom på, at i det vindue NikolajDS forsøger at lede dig hen (Indstillinger -> Apps), plejer det ikke at være muligt at søge efter apps? - jeg synes det lyder som om, I taler forbi hinanden.
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af Pinch Pinch skrev:

Appen holdes ikke opdateret, hvis du installerer uden om Play Store, så jeg vil ikke mene, du reelt har fået løst eller forklaret problemet.
Men måske du kan afinstallere nu og herefter geninstallere via Play? Hvis ikke;

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider&rdid=com.skype.raider
Kan du vælge din Oneplus, hvis du klikker "Installeret" dér?

Hvis du har TWRP, har du sikkert også en custom rom - hvilken (og hvilken Android-version)?

Er du i øvrigt opmærksom på, at i det vindue NikolajDS forsøger at lede dig hen (Indstillinger -> Apps), plejer det ikke at være muligt at søge efter apps? - jeg synes det lyder som om, I taler forbi hinanden.

Jeg tvivler også på, at han helt forstod det, fordi han troede, at han havde gjort det jeg skrev, istedet for lige at tilsikre, hvad jeg egentlig skrev. Confused

Men det er svært at skrive tilbage, uden at det let kan komme til at virke som at "tale ned" til folk.

Men hey, det kan også være at han rent faktisk forstod det, men du har ret i, at formuleringen antyder, at han ikke har været ind via. indstillinger--Apps
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Prøv hent Skype som APK udenom Play store og huske i indstillinger at sige ja til at må installere filer som kan være farlige eller hvad det hedder på din mobil.

http://www.apkmirror.com/apk/skype/


Hej JordanDK

Det virkede! Det havde jeg aldrig nogensinde selv fundet på at forsøge med, så tusind tak for hjælpen! SmileThumbs Up


Super du fik det til at virke
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu