recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED B7V - Vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED B7V - Vægbeslag

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
UGP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2015
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG OLED B7V - Vægbeslag
    Sendt: 31-Juli-2017 kl. 21:38
Hej,

Jeg har købt et 55" LG B7V og skal have dette op på væggen. Jeg har søgt på nettet efter det der anbefales, og generelt er det Vogels 250. Jeg undre mig dog over der på flere af de hjemmesider hvor det sælges står tv fra 26"-42". Det gør der for eksempel også på Wupti, men i beskrivelsen nedenunder står der 55".

Kan I bekræfte at det jeg linker til, sagtens kan anvendes til LG 55" B7V, uden det falder ned? Smile



På forhånd tak Wink
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 23:21
Det beslag du har kig på, kan bære 25 kg, dit tv vejer 17,2 uden fod (altså cirka 2/3 af maks belastning). Falder det ned, er det fordi du ikke har skruet det ordentligt i væggen!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 23:35
Det er på tilbud her. Evt. Køb 305 modellen, så du er klar til 65 tommer om nogle år..

http://www.av-connection.dk/?PGr=5164
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 10:39
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 14:17
Vær dog OBS på, at flere af stikkene peger direkte bagud, så med et slim-beslag, så kan du ikke bruge dem.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
UGP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2015
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 21:58
Det lyder rigtig godt. Mange tak for jeres svar.

God aften.


Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2018 kl. 17:46
Hej er der nogen der har vogel 405. Som kan bekræfte at beslaget ikke rager ud over tvet.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2018 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Vær dog OBS på, at flere af stikkene peger direkte bagud, så med et slim-beslag, så kan du ikke bruge dem.
Hvad nu, hvis det kun er lan, og antennestikket. Kan de godt være der, hvis det er et slim beslag?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2018 kl. 21:58
Så skal du have dem vinklet, eller med adaptor
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2018 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Mikael nielsen Mikael nielsen skrev:

Så skal du have dem vinklet, eller med adaptor

De fylder jo ikke så meget igen, de to stik. Er stikkene ikke inde i et lille hak?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu