recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabel-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kabel-TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af anhal anhal skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Så gør et eller andet, hvis du vil have Stofa og MÅSKE kan få det uden denne uhyrlige startafgift, mens der er hul igennem, i vægdåsen. Sig til dem, at der er en programpakke allerede nu, og hvorfor der så skal betales for at få en tekniker ud.

Måske, de blot ikke har fået lukket signalet efter den tidligere lejer?
Måske, de lader signalet være åbent, for at få kunder i butikken?
 
Nu har jeg kontaktet min udlejer PM ift. om Stofas "lille pakke" i realiteten betales af udlejer. Det er Region Syddanmark som udlejer lejligheden til mig, og de lejer den igen af TopDanmark. Det er derfor ikke helt tjek på alle aftaler..
Hvis de afkræfter at lille pakke er betalt kontakter jeg Stofa hurtigst mulig, ift. at slippe teknikerbesøg.
Umiddelbart tænker jeg at signalet altid står åbent.

Hvis det kun er for at få kunder i butikken, så har du MÅSKE kun forbindelse i 30 dage, eller en måned før signalet EVT. lukkes. Så måske, du også skulle kontakte Stofa, hvis de andre er for sløve i optrækket med at give besked... Hvor lang tid har du haft lejligheden?
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 10:15
Som udgangspunkt har teknikerne mere travlt med at 'åbne' tv-pakker for nye kunder end at lukke. Måske lukkes signalet næste gang der er en Stofa tekniker i nærheden.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af anhal anhal skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Så gør et eller andet, hvis du vil have Stofa og MÅSKE kan få det uden denne uhyrlige startafgift, mens der er hul igennem, i vægdåsen. Sig til dem, at der er en programpakke allerede nu, og hvorfor der så skal betales for at få en tekniker ud.

Måske, de blot ikke har fået lukket signalet efter den tidligere lejer?
Måske, de lader signalet være åbent, for at få kunder i butikken?
 
Nu har jeg kontaktet min udlejer PM ift. om Stofas "lille pakke" i realiteten betales af udlejer. Det er Region Syddanmark som udlejer lejligheden til mig, og de lejer den igen af TopDanmark. Det er derfor ikke helt tjek på alle aftaler..
Hvis de afkræfter at lille pakke er betalt kontakter jeg Stofa hurtigst mulig, ift. at slippe teknikerbesøg.
Umiddelbart tænker jeg at signalet altid står åbent.

Synes da bare du kan ringe til Stofa og sige du er usikker på om du rent faktisk selv skal oprettes som kunde og betale abonnement eller om der er din udlejer som du forklarer. Det kan de formentlig se baseret på adressen.

Og hvis de siger det er dig så kan du jo blot foreslå at droppe teknikerbesøg da der er hul igennem i forvejen. Men oprettelsen kan sagtens dække over andet også.
Til top
anhal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anhal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 19:53
Så er Stofa kontaktet.
Med lidt held fik jeg overtalt sælger til at jeg kunne slippe for teknikerbesøg til 500 kr.
Videre vil opstart være fra 01-09-17, da vi skal på ferie i august.

Det står på Stofas hjemmeside at lille pakke koster 166 kr/mdr, men sælger sagde at prisen blot var 151 kr/mdr.
Alt i alt en god samtale. Det hele tegner ihvertfald godt indtil videre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu