recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Presets på sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Presets på sonos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Presets på sonos
    Sendt: 02-August-2017 kl. 08:54
Evt brug Alarm funktionen
Sæt den til at spille en given playliste på volume 0 hver dag kl? 

så skal de bare skrue op for at få musik 

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af Lightyear Lightyear skrev:

Hvordan bruger de en Play1 til TV?
Et tryk på play-knappen pauser den playlist eller radiostation den spiller, og endnu et tryk vil få den til at fortsætte. Med mindre man tager strømmen fra den, så skal man aktivt vælge hvad man vil spille igen.


De har to play1, som bagkanaler, som jeg måske troede kunne (via play knap) sætte gang i en spille liste, når den ikke var i brug med tv.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 07:10
Som eksempel har jeg altid P3 kørende på min Play 1, og jeg muter blot ved at trykke på toppen og unmuter igen når jeg vil høre.

Om det virker med en playliste ved jeg ikke.
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 06:49
Hvordan bruger de en Play1 til TV?
Et tryk på play-knappen pauser den playlist eller radiostation den spiller, og endnu et tryk vil få den til at fortsætte. Med mindre man tager strømmen fra den, så skal man aktivt vælge hvad man vil spille igen.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 23:46
Njae det kunne læse det lidt, hvisb kke det var for at play 1 er brug til tv. Så vil der vel intet ske ved tryk på play?
Eller vil den så starte seneste afspillede liste?
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Play knapper er kun til pause/play.

Men hvis man F.eks. starter en radiostation/playliste op via kontroller/app og så kan man bare trykker pause når man ikke vil høre mere, og så senere trykker på play igen, så fortsætter den hvor den slap.

Jep, det er sådan vi bruger vores i badeværelset. Virker fint.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 22:19
Play knapper er kun til pause/play.

Men hvis man F.eks. starter en radiostation/playliste op via kontroller/app og så kan man bare trykker pause når man ikke vil høre mere, og så senere trykker på play igen, så fortsætter den hvor den slap.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 21:58
Kan man programmere en Sonos enhed til at afspille fra en valgt kilde ved tryk på play knappen? Jeg spørger fordi min sviger familie har et Sonos setup, som de faktisk ikke rigtig får brugt pga app opstart.

Havde de vidst det skulle det have været noget bluesound med deres presets.

Jeg tænkte så påmplayknappen om den kan gøres til brug her?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu