recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drone styrtet og video med fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drone styrtet og video med fejl

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 15:23
Du skal lægge filen op, uden "efternavn", så PC'en ikke tror at det er en HTML-fil (.ttt)

M.v.h.
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 15:24
Jeg får heller ikke mere end 10 sekunders video frem.

Handbrake konverterede filen til en MKV fil uden problemer, dog kun de 10 sekunder.
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 15:33
OK. Kan godt se at den fil på 45 mb er corrupt.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 15:38
Ligner det noget du kan bruge ?

Redigeret af hummelmose - 03-August-2017 kl. 15:42
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 16:30
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 18:35
Hej..

Den der fil fra DJI fiksede det - Det er nu en .mp4 fil du kan spille med det program du ønsker




There you go




Redigeret af hummelmose - 03-August-2017 kl. 18:53
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 19:56
Fedt. Vender lige tilbage. Er på udflugt.......
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 04:37
Øv at landingen i vandet ikke er med.
Jeg lovede en god flaske vin til den første.... Hmmm, hvem er det?

Thomas H kom med løsningsforslag, som jeg antager virker og hummelmose leverede videoen.

Vil I sende et mobilnr. til min mail info@joern-foto.dk. Så vil jeg mobilpay'e 150 kr.

Tak for hjælpen.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 07:16
Hej jjdk.

Du skal ikke sende mig noget. Jeg er selv Mavic Pro ejer, og ville elske at få hjælp, hvis noget lignende skete for min. Hav en fantastisk ferie.

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 08:07
Du behøver heller ikke sende noget i min retning, jeg synes bare det er fint at vi kan hjælpe hinanden.. :) Jens fik dog noget mere video ud af det end ved min løsning. :)
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Øv at landingen i vandet ikke er med.
 

Du må ud og købe dig en undervands-drone - hvis de da findes derude, og både kan flyve og sejle...Big smile


Redigeret af mnielsen - 04-August-2017 kl. 08:28
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 14:01
Tusinde tak for jeres hjælp og venlighed.
Nu er jeg spændt på www.skypilot.dk's dom. Det store spørgsmål er, om der er tale om en pilotfejl eller fejl på dronen.
Loggen er udlæst og indsendt.
Den fortæller, at dronen var i Warning Zone/flyveforbud og at dronen giki "autolanding mode" (altså ikke Return To Home). Den lander åbenbart på det sted, hvor dronen opdager, at den i flyveforbudszonen (20 m. fra båden).
Af loggen fremgår, at jeg under autolandingen giver den fuld gas (løft) 3 gange og ifølge Skypilot.dk burde det have afbrudt landingen.
Nu afventer jeg med spændingen om det er en pilotfejl eller ej.

PS. Jeg var informeret om af aktivitetsudbyderen, at jeg måtte flyve, hvis kaptajnen gav sin tilladelse og det gjorde han.

Redigeret af jjdk - 04-August-2017 kl. 14:03
iPhone 13, OS 15.3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu