recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP-103 og Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo BDP-103 og Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sims-m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo BDP-103 og Chromecast
    Sendt: 04-August-2017 kl. 17:21
Jeg har købt mig en Chromecast for at kunne streame diverse ting fra computer, tablet og mobiltelefon til mit setup i stuen. Min surround receiver er af ældre dato og derfor uden HDMI, så jeg har valgt at sætte Chromecasten i min Oppo både foran og bagi  som så sender billede til projektor og lyd til receiveren.
Det smarte ved Chromecast er jo at man kan streame og styre det hele fra mobiltelefonen, Men jeg er ualmindeligt irriteret over at jeg ikke kan styre noget med Oppoens fjernbetjening, sådan noget som undertekster/lyd, afspil/pause og spol. Hvilket er meget nyttigt når man ser hvor elendigt HBO appen fungerer.

Er der en eller anden bestemt indstilling på Oppo som skal aktiveres? Har ikke selv kunne finde noget der virker oplagt. 
Håber nogen kan hjælpe :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 19:29

CC styres helt af den enhed der bruges til den telefon/tablet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu