recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere end en Remote til Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere end en Remote til Sonos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mere end en Remote til Sonos
    Sendt: 06-August-2017 kl. 23:49
Jeg har sat min Remote fra oled b6 op med Sonos og det virker fint som det skal. Jeg troede dog at jeg ligeledes kunne have mit Apple tv Remote i brug.
Men jeg kan ikke justere volumen. Her troede jeg at tv'et kunne sende signal til Sonos.

Jeg kan fin programmere ATV Remote til Sonos, men mister så mulighed for brug af min magic Remote umiddelbart.
Kan jeg have begge i brug eller er det enten eller?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 10:13
Min atv remote virker fint til Sonos.

Bruger godt nok Pana tv.

Men atv kan lære koder
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 12:27
Ja jeg ved godt Apple remoten kan lære koder.
Men jeg umiddelbart kan kun en Remote kontrollere lyden på Sonos. Så det er enten min lg Remote eller ATV remoten
Til top
Søhesten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søhesten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 15:33
Jeg går ud fra at I enten hentyder til Playbar eller Playbase. Disse to kan kun lagre koder for en fjernbetjening ad gangen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:40
Så lader du den lære LG koderne og herefter programmerer du din Apple fjernbetjening til at bruge LG koder...


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Så lader du den lære LG koderne og herefter programmerer du din Apple fjernbetjening til at bruge LG koder...


Klaus


Det gir sgu meget go mening:) for det var nemlig igennem lg tv'et jeg ville styre Sonos, da jeg ku læse der kun kan bruges en Remote
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu