recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XTZ Cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XTZ Cinema

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenCombat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XTZ Cinema
    Sendt: 08-August-2017 kl. 20:01
Jeg overvejer at udskifte mit nuværende 5.1 setup med B&W 6-serie højttalere med et XTZ Cinema 5.1.2 setup.

Dans TV & HiFi forhandler XTZ og jeg bor på Amager så det er i nabolaget, men de har ikke nogen Cinema modeller til demo i butikken.

Er der nogen der har et bud på hvor man kan opleve disse højttalere i levende live?

Hvis der er nogle der har erfaringer/kendskab til Cinema-serien som de ønsker at dele ud af vil jeg også sætte stor pris på det.
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 08:11
Så vidt jeg ved, er det eneste forhandler i DK. Så jeg vil anbefale http://www.fyndborsen.se/ (jeg har dog ikke selv handlet med dem).
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 12:21
Har du spurgt Dan om han kan skaffe dem? Han plejer at være indstillet på at hjælpe

Til top
MortenCombat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af torbenan torbenan skrev:

Har du spurgt Dan om han kan skaffe dem? Han plejer at være indstillet på at hjælpe

Han kan godt skaffe dem, men det er bestillingsvare (og jeg har fået en fornuftig pris) så der er ikke returret. Så jeg kan ikke se og høre dem den vej, uden at gå "all in".
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu