recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD menu.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVD menu.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pmax17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2017
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmax17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVD menu.
    Sendt: 09-August-2017 kl. 16:36
Hej Forum!

Med fare for at være havnet det helt forkerte sted, prøver jeg alligevel at stille mit spørgsmål her. Confused

Jeg har anskaffet mig en Nvidia Shield, og på den har jeg fået installeret "Kodi". Min intention er at tilgå mine film "Rip" som ligger i forskellige formater på min stationære harddisk. Via kablet netværk og Kodi, og så kunne afspille det på mit ældre "anti" smart tv. Dog en Samsung flad model af udmærket kvalitet Embarrassed.

Jeg er fuldstændig grøn udi i Kodi, men har dog fundet frem til mine film og kan dog osse afspille nogle af dem. 

Mit spørgsmål går på, hvordan jeg "betjener" de menuer der en gang imellem ligger i forbindelse med filmen. Så som opsætning, sprog, undertekster og ekstra materiale mm. Se vedlagte billede.

" border="">
&quot;2017_08_07_19_23_56&quot;

Når jeg starter filmen op kommer denne menu frem, og så kan jeg ikke komme videre. Jeg bruger original Shield remote, Logitech Harmony remote og Logitech mus og keyboard. Jeg kan under ingen omstændigheder komme til og starte filmen.

Er der en venlig sjæl der kan komme med nogle input, så jeg kan komme videre. Og gerne hvis der er nogle gode tips og trick til brugen af Kodi.

På forhånd mange tak.

Vh.
PerSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu