recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android TV box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android TV box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android TV box
    Sendt: 09-August-2017 kl. 19:58
Er der nogen der har prøvet de her billige bokse ?
Vi har HTPC i stuen Windows 10 med kodi.. det kører fantastisk med Logitech betjening .. dr arkiv Viaplay
Men til børneværelset KU Viaplay og airplay være godt på sådan en billig boks hvis der kan installeres Android apps

Men kører de OK ? Eller må jeg sidde tålmodig og vente på en billig Apple tv 4 der kan smides apps på ..

Mvh Michael
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 20:30
Hej.

Det er et stykke tiden jeg sidst så på en Android boks til TV. Den gang fandt jeg ud af at Android Apps er beregnet til små skærme og ikke til store TV.

Men jeg har en billig Lenovo 10" Android Tablet med et micro HDMI stik. Når jeg slutter den til et TV viser den billed på både tablet og TV samtidigt.
Og billedet bliver vist i Fuld HD på TV'et.

Hilsen Carsten. 

Til top
beatmore Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2014
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beatmore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 21:43
Jeg ville også holde mig fra de helt billige og få en rigtig android TV hvis det skulle være - overvejer selv at købe Xiaomi mi box med android TV - den kan fåes til 600 ser det ud til.
Kender dog ikke butikken

Til top
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 13:09
Syntes desværre Android TV er begrænset interessant, da der mangler Apps der kører på Android TV platformen, f.eks. har DR vist ikke lavet en app der virker til Android TV [1]. Sidder selv og gerne vil have en sådan boks, hvor man nemt kan streame næsten alle tjenester, men ender nok med et Apple TV som mediecenter streaming boks.

Har ellers aldrig haft en Apple dims før..

[1] https://www.facebook.com/dr1/posts/596454133891327
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 14:42
Men kodi er fantastisk.. og der er de jo DR addon og bonanza osv
På sin 10 er det rigtig godt .. men igen man skal bruge lidt tid på at sætte det op . Men med en ir modtager og Logitech fjernbetjening .. eller smartphone osv .. så kører det bare .. airplay osv

Men tror jeg køber en brugt Android boks .. og tester lidt ..

Mvh Michael
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 13:21
Hvordan gik det med dit android TV eventyr..? Fik du købt en Mi box..? (på siden du forslog eller ebay)
Står selv og overvejer den.
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu