recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Harman Kardon 1.3  3 kanals effektforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Harman Kardon 1.3 3 kanals effektforstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 14:54
Er netop kommet hjem fra ferie og har desværre ikke fået nogen underretnings mail på jeres beskeder.
Den er ikke blevet solgt endnu.
Jeg har rettet prisen til min mindste pris, ellers beholder jeg den til senere brug.
Den spiller og fungere perfekt! Det er udelukket en mindre kosmetisk skade den har på venstre hjørne.
Den er perfekt til at give en ekstra gang solide watt til en komplet front/center, hvis man bruger en receiver som Ikke er stærk nok.
Jeg vil holde øje med tråden. Skriv endelig hvis det har interesse på tråden eller send en pm. :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 13:12
Op. :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 14:37
Annonce på dba med flere billeder.
Dba annonce
Kraftfuld 3 kanals effektforstærker

Redigeret af KennyIver - 15-September-2017 kl. 14:37
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu