recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming højtaler - Hvad skal jeg spare op til
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming højtaler - Hvad skal jeg spare op til

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
michael.hojgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-September-2014
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael.hojgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming højtaler - Hvad skal jeg spare op til
    Sendt: 10-August-2017 kl. 21:41
Hvad med en Beoplay A6? Den kan også flyttes rundt (håndtag bagpå) og den kan det samme som M5: cast, airplay, Bluetooth, spotify connect osv..
MJH
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

For et godt stykke tid siden, droppede jeg mit stereo setup og anskaffede mig en Beoplay A2. Den er jeg ganske godt tilfreds med. Men jeg kunne godt tænke mig en trådløs højtaler med lidt bedre lyd kvalitet og lidt mere kraft.

Den behøver ikke at køre på batteri. Den skal blot ikke være større end at den kan flyttes rundt i hjemmet og ud på terrassen.

Jeg overvejede Beoplay M5, men den får ikke helt så gode reviews som jeg havde håbet på.

Max pris er omkring de 5000 kr.

Så hvad skal jeg spare om til?

Har du overvejet aktive studiehøjtalere tilkoblet noget Sonos, Bluesound eller lignende? Et sæt JBL LSR305 koster fx ca. 2000 kr., så har du endnu 3000 kr. at bruge på "det trådløse".
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 13:13
Tak for forslaget. Dem vil jeg kigge på.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 12:55
Hvad med Dynaudio Xeo 2. Koster 10k for et par, og ved ikke om de sælges enkeltvis. Men lyden fåes ikke bedre i den str.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2017 kl. 12:30
For et godt stykke tid siden, droppede jeg mit stereo setup og anskaffede mig en Beoplay A2. Den er jeg ganske godt tilfreds med. Men jeg kunne godt tænke mig en trådløs højtaler med lidt bedre lyd kvalitet og lidt mere kraft.

Den behøver ikke at køre på batteri. Den skal blot ikke være større end at den kan flyttes rundt i hjemmet og ud på terrassen.

Jeg overvejede Beoplay M5, men den får ikke helt så gode reviews som jeg havde håbet på.

Max pris er omkring de 5000 kr.

Så hvad skal jeg spare om til?


Redigeret af Silentbob - 10-August-2017 kl. 12:32
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu