recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Crossovers i Arrowverse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Crossovers i Arrowverse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Crossovers i Arrowverse
    Sendt: 11-August-2017 kl. 14:54
Jeg ville gerne se serierne i Arrowverse, og ved at der er flere crossovers. Jeg kan så ikke finde en meget simpel liste, hvor der står hvilke afsnit går over i den næste serier. Der er masser af lister på Google, men ikke den helt simple. Er der nogen som ved det?
Edit: Jeg ved, at i de seneste sæsoner, som er igang/færdige er en som går igennem 4 serier. Og i dem har de alle episode 8.


Redigeret af Flemming Larsen - 11-August-2017 kl. 14:56
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 16:02
Jeg brugte denne side, da jeg skulle indhente efterårets afsnit af de fire serier.

The CW trak sig sidste år ud af Hulu-samarbejdet, men omkring jul kom Arrow, Flash og Supertøsen på tilbud på iTunes, og så gad jeg ikke vente længere
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 16:25
Er det ikke bare release dage? Det jeg mangler er, at en episode starter i Flash, og fortsætter i Arrow. Jeg har set serierne før, men husker ikke hvor de laver crossovers. Jeg synes ikke, at jeg gider at helt tage efter release datoen. Så skal jeg ind og ud med skiver hele tiden. Og jeg mener, at der var en af disse crossovers, hvor at de sendte den omvendt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 16:29
Altså, afsnittene blev jo vist i den rækkefølge de skal ses i.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 17:23
Kig på de forskellige sæsoner på TheMovieDB, f.eks. 4. sæson af Arrow. Der vil du se, at afsnit 8 hedder "Legends of Yesterday (2)", men at der ikke er en (1) i Arrows 4. sæson. Dette betyder, at afsnit (1) af denne 2- (eller flere) parter er i en anden serie. Kig derfor i de andre serier og find et afsnit, der sendes samme uge.

Det finder du i The Flashs 2. sæson (afsnit 8 - "Legends of Today (1)". Så på den måde kan du se, at denne cross-over starter med Flash S02E08 og fortsætter i Arrow S04E08.

Du kan dog ikke på denne måde finde gæste-optrædender (altså, hvor en person fra den ene serie er på visit i den anden serie), men kun sammenhængende episoder, der går på tværs af serierne.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 17:40
Gæsteoptræden er lige meget. Det er bare dem, som starter i en serie, og fortsætter i en anden. Synes at det vil være besværligt, at skulle skifte disk, for at følge deres release. Må tænke over det. Nu er der jo en del Arrow før, at Flash kommer igang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 17:44
Jeg synes det er noget rod ! Og jeg ser da både Arrow og The Flash , men skifter da ikke imellem dem.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 19:08
Det ér da lidt noget rod, men hvis man ser det som det kommer på TV er der jo ingen problemer. Det er trods alt det, de bliver lavet for i første omgang. Senere streaming og Blu-ray-udgivelser er sekundært.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg synes det er noget rod ! Og jeg ser da både Arrow og The Flash , men skifter da ikke imellem dem.
MVH
Det bliver så ikke nemmere, hvis man ser alle de serier, som er med i dette univers. Selv ser jeg Arrow, Flash, Supergirl og Legends of Tomorrow. Så det vil blive et rend, når jeg skal skifte efter ca. 40 minutter. Så ville være rart, hvis der fandtes en liste over, hvordan man også kan se dem. Lidt i stil med den liste som er i mit link, godt nok uden DC filmene.



Redigeret af Flemming Larsen - 12-August-2017 kl. 19:53
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 10:46
Jeg fandt på et tidspunkt følgende på StackExchange:
https://scifi.stackexchange.com/questions/89097/in-what-order-should-i-watch-flash-and-arrow-tv-shows

Desværre er den kun brugbar til og med Arrow sæson 4 og Flash sæson 2.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg fandt på et tidspunkt følgende på StackExchange:
https://scifi.stackexchange.com/questions/89097/in-what-order-should-i-watch-flash-and-arrow-tv-shows

Desværre er den kun brugbar til og med Arrow sæson 4 og Flash sæson 2.
Ser faktisk ret brugbar ud. Så langt så godt. Nu varer det jo ikke så længe, før at der kommer nye sæsoner på Blu-ray af alle 4 serier. Så skal der ses tv.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu