recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streacom FC 10 plus mobo mm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streacom FC 10 plus mobo mm.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streacom FC 10 plus mobo mm.
    Sendt: 12-August-2017 kl. 13:23

Streacom FC 10. Mobo Asrock Z87E hyperX 2x 2 gb ram, CPU Intel i5 4570S, 600w psu. Blu-ray /cd rom.

Det lader til det virker. Men jeg jan ikke finde ud af at geninstallere os.
2000.

Redigeret af Sorenok - 14-August-2017 kl. 20:17
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 14:47
Ingen CPU?
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 14:59
Jo men er ikke sikker på den virker. !
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 20:57
Så maskinen kører ikke pt.? Er der andre evt. problemer end cpu'en og har du original emballage til forsendelse?
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 21:07
Nej den kører ikke. Jeg kan åbne bios mm. Men kan ikke kører Windows på den, så tænker der er CPUen den er gal med. Har ikke org emballage, men kan godt pakke den godt til forsendelse.
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 15:49
Hvis du kan åbne bios, men ikke windows - har du prøvet at geninstallere? Og kørt ram test?

Prøv at køre sådan en her: http://www.memtest.org/#downiso

(brug den der hedder "Download - Auto-installer for USB Key (Win 9x/2k/xp/7) *NEW!*")


Redigeret af AndreasMo - 13-August-2017 kl. 15:49
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 20:15
Tak for tippet. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal køre den. ! Jeg kan se CPU og rsm og det i bios, men gider ikke prøve at installere mere, da jeg ikke rigtig har held med der. Jeg helt sikkert et eller andet galt! Men gidder ikke mere derfor sælges det billigt. Fandt forøvrigt ud af at der ikke er to gange 4 gb ram men blot 4 gb ram ialt i to blokke. Cpu'en er en Intel i5 4570s.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu