recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bose QuietComfort 25 android til iOS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bose QuietComfort 25 android til iOS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bose QuietComfort 25 android til iOS
    Sendt: 13-August-2017 kl. 22:20
Ja det er bare ledningen. Jeg har selv 2 kabler til mit QC25. Valgte et blåt til Android så heg nemt kan se forskel :-)
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 21:32
Jeg har et par QC35 og nyeste firmware og app (når appen har forbindelse opdateret den firmwaren), der kan man ændre noise cancelation i 3 niveauer, høj, lav og fra. Løber batteriet tør, kan de bruges med ledning uden noise cancelation. Jeg har brugt mine på fly med bluetooth og aldrig hørt nogen nævne at jeg ikke må, men husk ledningen og det medfølgende stik til flyet, så du kan bruge dem sammen med systemet i flysæddet.

Hvad angår mikrofonen, så har jeg ikke rigtig brugt mine til at tage opkald, synes aldrig det rigtigt har virket via bluetooth (ved ikke med ledning), men min telefon ringer og synes ikke rigtig jeg kan besvare opkaldet via mine qc35 (måske jeg bare ikke har gidet finde ud af det ordenligt).

Hvad angår QC25 og forskellen på Android og IOS, så tror jeg alene det handler om den fjernbetjening på ledningen som kan være anderledes til IOS og til android. Jeg vil tro at køber du en til IOS og skifter ledningen ud, så er den i vinkel.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 20:03
Jeg kan kun sige at QC 35 virker helt utroligt godt. Folk kan ihvertfald ikke høre om jeg er på arbejde eller læser en bog eller slår græs.
Til top
Tovix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tovix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 19:36
Hvor dejligt. Tak for svar :) 

Så skal jeg bare købe sådan en ledning også. 

Altså jeg kommer formegentlig kun til at anvende dem ved flyrejser, da jeg ellers bruger BeoPlay H6. 

Bluetooth delen må man vel ikke bruge på fly - og så falder ideen vel lidt? 
Jeg har læst at mikrofonen på qc35 er så følsom, at man næsten ikke kan bruge den. Altså der kommer så unødig 'støj' på linen. Er det rigtigt?  
Hvori ligger de væsentlige forskelle i firmware?


Redigeret af Tovix - 13-August-2017 kl. 19:39
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 19:22
1. Der er kun ledning til forskel på Android/ iOS version af QC 25

2. QC 35 har fået opgraderet firmware, hvor det bla. kan justeres på NoiseCansel i tre niveauer.

Bare spørg. Jeg har både QC 35 og QC25. Og bruger dem med fornøjelse i en fabrikshal.
Til top
abj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2013
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 17:59
Jeg ved ikke noget om android/ios 'kompatibilitet. 

Angående q25 vs q35 skal du være opmærksom på at på Q35 kan man ikke slå noice cancel fra, hvis man bruger den på bluetooth. Det er en 'feature' jeg selv synes er lidt træls, hvilket gør at jeg stadig ikke har opgraderet fra 25 til 35 :) 
Til top
Tovix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tovix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 17:30
Hej. Er der nogen, der har erfaring med at konvertere et sæt Bose QuietComfort 25 (qc25) fra android kompatibelt til ios?
Bose sælger på deres hjemmeside kabler til hhv. android og ios for QC25. Er selve headsettet det samme, så det vitterlig bare er at skifte kablet? Eller er der andet man skal være opmærksom på?
Nogle steder står at man bare skal skifte kablet - og andre at det ikke kan lade sig gøre. Jeg kan ikke blive klog på det. Jeg er blevet tilbudt en android udgave til en billig penge, men jeg er iphone bruger.

Bonus spørgsmål: Vil QC35 være 1500kr i merpris værd? Som jeg ser det er det kun bluetooth til forskel?

På forhånd tak.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu