recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering: iPhone 6S, 64 GB, Space Gray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering: iPhone 6S, 64 GB, Space Gray

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering: iPhone 6S, 64 GB, Space Gray
    Sendt: 13-August-2017 kl. 20:56
Jeg ligger inde med en iPhone 6S, 64 GB, Space Gray, købt maj 2016. Har en enkelt lille skramme på det ene hjørne, dog ikke noget der er gået i glasset. Se evt. billede, hvor det er forsøgt fotograferet. Ellers er den flot og velholdt, og alt virker som det skal.

Hvad kan man forvente at få for sådan en ved kontant handel? Evt. bytte til en iPhone 6S Plus og lidt penge oven i.

Tak Smile


Edit: Linkfix




Redigeret af Alinity - 13-August-2017 kl. 21:01
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 09:40
Ikke mange Apple "eksperter" herinde
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 10:00
Mon ikke den kan indbringe 3k
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 10:04
3000 kr. vil jeg tro. 

Ellers prøv at tjekke DBA og se hvad andre tager for den. Når jeg skal sætte en pris på en vare så plejer jeg at se hvad andre sælger samme eller en ligende vare til. Og så sætter jeg også min lidt billigere så jeg får den solgt hurtigere. 
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 14:05
Købte en fornyligt der var et år gammel for kr. 2.500 også med en lille skramme. Det var vist en god pris, så mon ikke mellem 2.500 - 3.000
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 14:09
Tak for svar!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu