recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar istedet for 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar istedet for 5.1

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2017 kl. 22:30
Hej Rec.dk

Jeg går med tankerne om at udskifte mit setop som pt er

Pioneer VSX 528
Dali Zensor 3 x2
Dali Zensor 1 x 2
Dali Vokal
Dali Sub E9-F

Syntes det fylder for meget, og min stue kan ikke rigtig bruges til placering af baghøjtalerne rigtigt alligevel..

KAN man få noget soundbar + sub som kan spille godt? Har haft en billig soundbar fra JBL som blev byttet inden dagen var omme efter jeg hentede den..

Det skal spille godt til FILM og kunne tage DTS HD og lign

Prisen skal være UNDER 10k inkl sub

Den må meget gerne have spotify indbygget så jeg også kan komme af med min Sonos bridge eller hvad den nu hedder jeg har sat til min forstærker

Jeg har 1 Sonos 1 højtaler i huset, som kunne være fedt at få skiftet ud så jeg kunne udbygge min soundbar med multiroom i et andet mærke. 

Det skal sættes til mit LG 55B6V og mit medie center.. 

Der bruges lige PT Kodi og Plex fra min HTPC.

Det er ikke så meget til Musik jeg bruger det, mest film og serier :) Og action film især, så der må gerne være lidt bund i også :) Og den skal IKKE være curved! :) Også gerne muligt at hænge op så jeg måske kunne komme af med store TV møbel og få TV og soundbar op at hænge. 

HJÆLP mig REC.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu