recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til 55" TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til 55" TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til 55" TV
    Sendt: 16-August-2017 kl. 16:17
Hej med jer 😊

Jeg skal have fat i et 55" TV med et budget på cirka 5000. Jeg er på ingen måde tv-nørd og kommer fra en ældre Samsung 43" plasma, men er lidt træt af den mindre størrelse. Ser kun tv til husbehov, lidt fodbold og film.

Hvordan ville I bruge 5000 i den situation, og få mest muligt for pengene?

Jeg har haft kig på et Sony KD55XD7005BAEP som Power netop kører til 4444,-
Vil I vurdere det til at være et godt køb? Umiddelbart synes jeg jo at prisen virker tiltalende.


https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/sony-55-4k-uhd-led-tv-kd55xd7005baep/p-413217/?gclid=CjwKCAjw2s_MBRA5EiwAmWIac6rgOluHpos1ntirUoyhLA-S6rBt1TZB8in-rj1NAurbjhzyh6SwXxoCcPIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

På forhånd mange tak for input 😊👍

Redigeret af BrianH - 16-August-2017 kl. 16:21
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 16:42

Hej.

Jeg ved ikke hvor du bor?

Men i det prisleje ville jeg vente til Power åbner det næste sted og så stå i kø den halve nat for at købe et kø tilbud.

Det næste sted bliver måske i Lyngby:


Hilsen Carsten. 

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 21:48
Kig evt på Samsung 6075.
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 11:20
Jeg er ikke lige bosiddende i det område hvor Power åbner nye butikker.

Derudover har jeg heller ikke temperament til at stå i kø den halve nat :)

Tænkte bare om ovenstående TV kunne anbefales eller om der var andre modeller i samme prisleje, hvor pengene var givet bedre ud :)
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 18:39
Køb du roligt det tv. Til den pris, er det svært at slå!

Du kan jo læse brugernes anmeldelser, hvor det ser ud til, de alle er glade og fornøjede.

Mon ikke, du også bliver det?


Redigeret af Supergris - 17-August-2017 kl. 18:40
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu