recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony afspiller, BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony afspiller, BD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony afspiller, BD
    Sendt: 19-August-2017 kl. 14:47
Hej alle

Købte for et stykke tid siden en BD afspiller. Vi sidder lige nu og ser en dvd Skive tegnefilm. Nogen gange forsvinder billedet sort skærm et kort øjeblik, billedet vender tilbage. Har gjort det et par gange nu. Har ikke oplevet det når der er er en blue Ray film på. Den er forbundet direkte igennem onkyo forstærker og op i Panasonic flimmer. Er det nogen HDMI indstillinger den er gal med. Håber på svar

Henrik

Redigeret af Lofferen - 19-August-2017 kl. 14:48
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 15:51
Blu-ray -> Blå Laser. DVD -> Rød Laser, som enten er snavset eller ved at stå af.
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 17:08
Hej Kampus

Hmm Sony bdp 7200S er fra starten af året så lidt mærkeligt at den allerede skulle være stået af på dvd siden 😀
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 17:32
Så må det jo være skiven der har fejl
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 17:50
Det lyder slet ikke som afspiller fejl, mere en fejl med hdmi handshake, er fejlen der stasig hvis du tilslutter bd direkte til tv?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 18:07

Hvis det er tilfældet, så er det som skrevet et problem med laseren, så prøv at rense den, fortsætter problemet, så skal den på værksted.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 20:10
Hej radiomand tak for svar prøver at sætte den direkte til flimmer. Hvordan renser man den BDen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 20:14

Den renses forsigtigt med isopropyl alkohol og en fnug fri klud.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 12:05
Hej tak for svar
det vil jeg prøve.
Vil også prøve at sætte en blue ray skive på og se om også fejlen er der også, men det tror jeg ikke som jeg skrev har jeg ikke oplevet det der.
 
Eller også prøver jeg at sætte min gamle Pana afspiller til igen.*S*
Lofferen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu