recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:MicroConnect kabel mini-DisplayPort > HDMI (nye)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:MicroConnect kabel mini-DisplayPort > HDMI (nye)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:MicroConnect kabel mini-DisplayPort > HDMI (nye)
    Sendt: 19-August-2017 kl. 15:52
Nye mini-DisplayPort til HDMI kabler /adaptere fra MicroConnect - 0,15cm.



50kr/stk plus evt. forsendelse (16kr som brev for 1-2stk eller 33kr som pakke) - fast pris.

Kan afhentes i Odense C / Vestergade.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 19:37
kan sådan en overføre lyd?
Mvh Peter
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 19:43
Sådan en vil jeg godt købe, kan du ikke sende en PM med tlf, så jeg kan mobilpay dig

/soli
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

kan sådan en overføre lyd?
Jeg har lige testet og det kører uden problemer med lyd og billede fra en HP Spectre x360 bærbar til et Sony EX720 fjernsyn - med både lyd og billede.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af soli soli skrev:

Sådan en vil jeg godt købe, kan du ikke sende en PM med tlf, så jeg kan mobilpay dig
PB sendt.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2017 kl. 19:03
Har du flere?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2017 kl. 19:53
Ja, det har jeg - skal jeg sende ét din vej?
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2017 kl. 21:43
Jeg napper gerne en.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2017 kl. 21:47
Du kan bare skrive en PM bjorno - så kan vi aftale detaljer. (og der er stadig flere hunt)
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 15:08
Jo, jeg tager også gerne en. PM sendt.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2017 kl. 00:45
Op
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu