recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofakort CA (CI+) modul VælgSelv kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofakort CA (CI+) modul VælgSelv kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AJE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2017
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AJE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofakort CA (CI+) modul VælgSelv kanaler
    Sendt: 19-August-2017 kl. 21:21
Har et Logik TV med common interface. Stofakort og CA modul (CI+ irdeto).
TVet registrerer at der er et kort, men jeg får ikke lov at se de 8 kodede vælgselv kanaler (Stofa). På et andet TV vi har (Toshiba) har jeg ingen problemer med at få adgang til at kunne se de 8 kodede kanaler, men hvordan kan det være at jeg ikke kan på vores Logik TV. Til info er det et Logik tv som er ca. 6-7 år gammelt, men jeg har fået at vide at såfremt der er CI indgang skal det kunne lade sig gøre at afkode de pågældende kanaler. Håber nogle her på sitet kan hjælpe mig på vej nu hvor Stofas Support beklageligvis har afvist at kunne hjælpe mig, medmindre at jeg bestiller en Stofatekniker som koster 1000 kr. såfremt det er mit TV den er gal med. Har været igennem bruger manualen for TVet, men det hjalp mig desværre ikke. Heller ikke der hvor jeg købte TVet har de været behjælpelige (Elgiganten).
AJE ******
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2017 kl. 09:21
CI+ moduler har det med at give problemer på visse modtagere. Er det det samme modul du bruger på det TV der virker? Ellers prøv at bytte modulerne om, men mit bedste råd vil dog være at anskaffe et modul uden plus. Dem sælger Stofa desværre ikke længere, så det er nok på brugtmarkedet eller i udlandet du skal købe sådan et.
Jeg har selv Stofa og løste mit tilsvarende problem med et modul uden plus.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu