recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 5.1 surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 5.1 surround

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 5.1 surround
    Sendt: 20-August-2017 kl. 12:44

Sættet består af:

2x Canton GLE 496 (front)
2x Canton GLE 436 (bag)
1x Canton GLE 456 (center)
1x Canton SUB 8.2 (subwoofer 9")

2x Canton LS 600.2 Speaker Stands (til baghøjtalerne)

1x Yamaha RX-V775 receiver

Det hele er ca. 3 år gammelt. Købt midt/slut 2014.

Har kvittering på receiveren og standerne, men kan ikke lige finde på højtalerne. De er købt i elgiganten, så kan få en udskrevet derfra, hvis det er.

Hvis man gerne vil udvide og få 7.1 eller 7.1.2 eller hvad nu, samt holde det i samme linje, så kan man evt købe Canton GLE 416 som side og/eller loft højtaler. Hvis der skal mere power til som side højtalere, så kan man yderligere købe 2x Canton GLE 436, de samme som bruges til baghøjtalere her.

Det hele befinder sig i 2690 Karlslunde.

Prisen for højtalerne + standere idag er ca. 19.500 kr.
Diverse HQ kabler kan også indgå i handlen.

Kom med et bud!






Redigeret af sho - 22-August-2017 kl. 12:37
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 11:55
Slet ingen der står og skal bruge nogle gode højtalere? :)

Til top
hillig Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hillig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 13:20
Hej

Sælges receiver alene? Og evt til hvilken pris ( incl porto Smile )

Mvh Mikael


Redigeret af hillig - 22-August-2017 kl. 13:20
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af hillig hillig skrev:

Hej

Sælges receiver alene? Og evt til hvilken pris ( incl porto Smile )

Mvh Mikael

Jeg er sgu ikke helt tryg ved, at skulle sende den. Har ikke rigtig noget den kan sendes i, så hvis det skulle komme på tale, at den skulle sælges for sig, så må det være afhentning :)
Til top
hillig Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hillig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 08:49
Helt ok  Smile

Det er desværre for langt at køre efter - når man nu bor i det mørke Jylland  Wink

/Mikael
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 09:28
Hvad ville højtaler skulle koste alene? Er også fra det mørke Jylland 😀

Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af hillig hillig skrev:

Helt ok  Smile

Det er desværre for langt at køre efter - når man nu bor i det mørke Jylland  Wink

/Mikael

Jeg tager tit turen til Nordjylland, da jeg selv er deroppe fra og ellers har vi ofte besøg af familie, som evt ville kunne fragte den med. Havde jeg ikke lige tænkt på før :) Så måske det kunne være en mulighed, hvis vi kan finde en pris. Den kostede 3150 kr. fra ny, købt d. 27/8-14.
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af mbjerregaard mbjerregaard skrev:

Hvad ville højtaler skulle koste alene? Er også fra det mørke Jylland 😀


Jamen jeg har ikke rigtig noget ide, jeg er helt åben for bud.

Som sagt nyprisen idag for højtalere + standerne til baghøjtalerne er ca. 19.500 kr.

Jeg er selvfølgelig interesseret i, at få mest muligt for dem, men synes nu heller ikke, at de bare skal stå og samle støv, så er også interesseret i en hurtig handel.
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2017 kl. 20:08
Jeg har en køber til receiveren, så hvis nogen er interesseret kun i højtalerne, så sætter jeg prisen på dem til HBO 6000 kr.
Kabler medfølger.
Det er en virkelig skarp pris!
Til top
sho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2017 kl. 16:58
Kan muligvis leveres i Jylland, hvis der skulle være en køber derfra :)
Til top
Mr.Nielsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2017
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 11:18
Hvad er prisen?
Til top
Luksusole Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2014
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2017 kl. 13:28
Hvad skal prisen være for forstærkeren? Den gamle bor i Greve og kan let afhente den - evt. i dag.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu