recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer kuro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer kuro

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Vestegnen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2015
Sted: brøndby strand
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vestegnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer kuro
    Sendt: 21-August-2017 kl. 17:48
Hej derude
Da min elskede Pioneer 50" er ved at stå af slukker af sig selv blinker blåt 8 gange og blir sværer at få gang i igen
Tænkte jeg på om der er nogen der vil ha den evt til reservedele eller hvad ved jeg har evt også en under højtaler til
Den
Hilsen blikkeren
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af Vestegnen Vestegnen skrev:

Hej derude
Da min elskede Pioneer 50" er ved at stå af slukker af sig selv blinker blåt 8 gange og blir sværer at få gang i igen
Tænkte jeg på om der er nogen der vil ha den evt til reservedele eller hvad ved jeg har evt også en under højtaler til
Den
Hilsen blikkeren
Lidt langt fra mig, ellers interessant tilbud. Smile
Men har du overvejet reparation?
Det lyder som fejl på 1,8Volt spændingsregulator, som kan købes for nogle få kr fra eBay Kinaland
Der er udgivet en service meddelelse:
som der linkes til på denne side:

Kræver noget omhu og det rette loddeværktøj. Wink

Edit: Links til spændingsregulator

Fra Kina:
Som bare tager laaang tid at få hjem.  LOL

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 21-August-2017 kl. 20:35
Til top
Vestegnen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2015
Sted: brøndby strand
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vestegnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 20:53
Hej jøren tak for info har undersøgt det lidt men orker ikke rigtig men håber der er en eller anden der har mod på det vil sgu være ked af at skulle køre det på genbrugen😩😩
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 21:20
508 eller 5090?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Vestegnen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2015
Sted: brøndby strand
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vestegnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 21:24
Det er 5090
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 21:26
Følger med her, meget interesseret specielt hvis bagside layoutet minder om mit Krp-a ( da det passer med indfræsningerne i væggen Smile)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 21:41
Jeg skal til København i morgen. Vil godt have det som reservedele, eller hvis jeg kan reparere det, som nyt tv til mine forældre.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 13:20
Jeg er meget interesseret i din skærm.
Jeg bor i Roskilde, min store bil er dog udlånt (Svigerforældrene), til Torsdag i denne uge, tror ikke den kan være i en Seat Mee (grin Big smile).

Mvh Rasmus S
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
Vestegnen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2015
Sted: brøndby strand
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vestegnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 17:14
Hej Rasmus venter lige svar fra Klaus hvis han ikke vil ha den er det din vender lige tilbage
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 17:23
Jeg har vendt kareten vestover og kommer ikke til Sjælland igen lige med det første. Så jeg springer over......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Vestegnen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2015
Sted: brøndby strand
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vestegnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 21:37
Hej Rasmus hvis du vil ha den er den din gi mig lige et praj
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 21:40
OK.
Mvh Rasmus
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu