recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Redigering af TV programmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Redigering af TV programmer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jan Olsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Redigering af TV programmer
    Sendt: 23-August-2017 kl. 21:53
Jeg har et Samsung tv og har tilsluttet en ekstern HD. Jeg har optaget et program hvori jeg selv medvirker. Jeg ville gerne redigerer de få minutter ud af udsendelsen og gemme. Jeg kan ikke få hverken min iMac eller min PC til at læse disken så jeg kan se hvad der er på. Er der nogen der har et tip til hvordan jeg får tv programmet flyet fra min harddisk til en af mine computere.

På forhånd tak  
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 21:59
Optagelsen er med 99,9% sikkerhed krypteret, og kan kun afspilles via dit tv.... Desværre.

Redigeret af miri - 23-August-2017 kl. 22:00
miri
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2017 kl. 22:19
Hej.

Glem alt om at tage programmet ud fra den harddisk du har tilsluttet TV'et.
Men hvis programmet stadigt vises på DR.DK/tv findes der 2 programmer der kan downloade et program til din PC.
De hedder TV4ever og DR.dk Downloader 2.



Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu