recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Matador Blu-ray-boks ude 26 oktober
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Matador Blu-ray-boks ude 26 oktober

 Besvar Besvar Side  <1 141516
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Jordsvin Jordsvin skrev:

Jeg kan for resten fortælle - og nu må I nok alle sammen hellere sætte jer ned for at forberede jer på chokket - at Nordisk Film ikke har besvaret min mail (det er en uge siden jeg skrev til dem). Ja, jeg er også fuldstændig målløs.

Du er utålmodig! De har da travlt med sexchikane sager
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Jordsvin Jordsvin skrev:

Jeg kan for resten fortælle - og nu må I nok alle sammen hellere sætte jer ned for at forberede jer på chokket - at Nordisk Film ikke har besvaret min mail (det er en uge siden jeg skrev til dem). Ja, jeg er også fuldstændig målløs.

Du er utålmodig! De har da travlt med sexchikane sager


??
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Jordsvin Jordsvin skrev:

Jeg kan for resten fortælle - og nu må I nok alle sammen hellere sætte jer ned for at forberede jer på chokket - at Nordisk Film ikke har besvaret min mail (det er en uge siden jeg skrev til dem). Ja, jeg er også fuldstændig målløs.

Du er utålmodig! De har da travlt med sexchikane sager
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2017 kl. 16:55
Er der mulighed for at købe den digitalt ved fx Apple eller Blockbuster,.eller er eneste mulighed at piratkopieer dem hvis man vil have den uden diske.

Redigeret af Male80 - 18-November-2017 kl. 17:21
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2017 kl. 17:14
Piratkopiering er for tabere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 141516
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu