recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Privat grund og stickledning fra yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Privat grund og stickledning fra yousee

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
morten_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morten_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så må trådstarter ha fat i Kommunalbestyrelsen for at få adgang til kabelskabet

Ihvertfald et forsøg værd selvom jeg stadig tvivler på det er nok. Der er jo ikke tale om fundering, udgravning eller lignende. Men det er nok bedste bud, når naboen ikke kan tales til fornuft.
Til top
Don_Jee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-August-2017
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don_Jee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 14:04
tak for alle de gode råd i samtalen her venner. det er et surt og ret indviklet system jeg er havnet i her med alle disse  regler, efter som jeg ikke har en disse styr på sådan noget og fatter hat af det. 

det store hovede kabel går igennem min bygning som sagt og deles ud til alle mine andre nabore i bygningen. det monopolskillepunkt eller parfordeler som er sat op deler til alle i på den bygning jeg bor i og er sat der som et midtpunkt. 

kablet er ikke gravet ned hos min nabo's udlejer. for så kunne jeg bedere forstå det. men når det nu engang er sat sådan her op i tidernes morgen så det jo for at det skulle gøres nemmer for alle parter på vores bygning der nok om vel er ca 800 cm2 stor med 7 lejer og en data butik, som også er koblet op der til. 

Til top
Don_Jee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-August-2017
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don_Jee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 15:24
når det virker efter en god samtale med Yousee at de ville sende en tekniker ud for at se om problemet kunne løses på en anden måde så andre beboere ikke kommer til at side i sådan et problem en anden gang. det kommer til at koste mig noget mønt hvis det kan lade sig gøre. så jeg håber på der findes en løsning på det der efter.

men i skal alle sammen have tak for jeres guiden og gode råd i mit oplæg.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 15:43
Velbekom!
Men synes ikke det er rigtigt du skal betale for at Yousee laver det mere hensigtsmæssigt, da det jo er Yousee der i sin tid "har dummet sig"
Til top
Don_Jee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-August-2017
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don_Jee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 15:56
den parfordeler som sider der er faktisk helt tilbage fra ktas tiden. som er over 30 år gammel hvis ikke mere. Yousee kan ikke gøre så meget ved det. jeg må bare til pungen og få det lavet selv. ja det er ærvelige penge man skal af med. men sådan er det bare desværre. det i hvert fald billiger end en advokat :)

Redigeret af Don_Jee - 28-August-2017 kl. 15:57
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2017 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Han kan ikke nægte Yousee adgang punktum


Hvor kan man læse mere om dette? Tænker du må kende en eller anden lov eller paragraf, som man kan henvise til.
Til top
Don_Jee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-August-2017
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don_Jee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2017 kl. 11:35
tror den indgår ind over byggeloven desværre @Kaster_J.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu