recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: ELAC FS257 og CC241
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: ELAC FS257 og CC241

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrikmh90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2017
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: ELAC FS257 og CC241
    Sendt: 26-August-2017 kl. 15:19
Vi er flyttet i et tvillingehus, og for at sikre god naboskab, er jeg kommet til Sonos-soundbar-fasen af mit liv. Derfor sælger jeg mine FS257 og ELAC CC241. 


Som en sidebemærkning har jeg også en Pioneer LX-85 forstærker og en Paradigm Monitor Sub 12 jeg skal af med. Subwooferen har der pt ikke være interesse for, og forstærkeren skal helst ikke ryge før højtalerne, ellers har folk jo ikke mulighed for lige at høre højtalerne spille. Hvis nogen skulle være interesseret i et samlet køb er det selvfølgelig også en mulighed - der mangler bare et par baghøjtalere.


Redigeret af Henrikmh90 - 26-August-2017 kl. 15:20
Til top
Henrikmh90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2017
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2017 kl. 11:14
Har opdateret prisen på FS257 til 7.000 kr og center til 2.000 kr. Henter man begge ting kan vi nok finde en god deal.
Til top
Henrikmh90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2017
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 10:39
Er lige blevet opmærksom på, at jeg ikke har fået krydset af i annonce, at de kan sendes. Jeg har original emballage til alle højtalerne, så det skulle ikke være det store problem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu