recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Arendal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Arendal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Arendal
    Sendt: 28-August-2017 kl. 17:21
Ret godt beskrevet og nemt at forestille sig så.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 15:42
Tja godt spørgsmål. Det er svært når det meste af det man har hørt har været i forskellige rum.
Men fra Hifiklubben vil jeg sige du minimum skal op i noget Rubicon 8, for og få noget der ligeså underholdende. Men så alligevel ville jeg tage Arendal'en any day. De vinder stort når der skal spilles højt, hvor de bare fortsætter fuldstændigt uanstrengt. Min kammerat har en Meridian 557 foran, og med den kan de spille tordnende højt.
De har en meget åben lyd, stor spredning, og giver lyst til fodtramp, kort og godt.
En oplevelse der faktisk minder mig om dem, er System Audio Saxo. De ligner sjovt nok også hinanden i opbygningen. Så forestil dig en Saxo 70 på steroider, i basformåen.

Redigeret af armani-thomas - 28-August-2017 kl. 15:58
Til top
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 14:47
Hvad sammenligner man bedst tower med af mere kendte produkter?

Har lige solgt alt mit Klipsch, da det fyldte lidt for meget i vores nuværende stue og der ville gå lidt tid inden det ville komme til sin ret i et hus og havde lyst til at prøve noget nyt.

Imellemtiden er huset blevet købt og vil ikke overdrive som med Klipsch. Men anmeldelserne er bare så interessante.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 08:49
Ja jeg har en kammerat der har deres tower samt sub 2. Han er godt tilfreds. Man får meget for pengene, både mht lyd og finish. Især subwooferen imponerer.
Til top
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 08:29
Hej

Kender nogen, nogen der har investeret i et sæt Arendal 1723 setup?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu