recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny seriøs surround processor eller forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny seriøs surround processor eller forstærker

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2017 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af ezaiM ezaiM skrev:

JackD84 

Du var da i øvrigt også aktiv på Hifi4all i sin tid, kan det ikke passe? 


Jo, er det stadig, lidt når der er interessante emner. Tænker du på den tråd jeg havde?

Redigeret af JackD84 - 01-September-2017 kl. 19:12
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2017 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af ezaiM ezaiM skrev:

En skam af Hiif-freaks ikke har et showroom, hvor hørte du dem i sin tid? 

Jeg kunne sagtens lytte til mine højttalere og nyde en cola hos dem inden jeg handlede.
Prøv at høre med dem.


Redigeret af Dorf - 01-September-2017 kl. 16:12
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2017 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af ezaiM ezaiM skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:



Med den effekt du smider bagpå, bliver der spillet op. De lyder formidabel dine forstærkere, har selv haft to 557 og en 505. Inden jeg gik over til aktive højttalere, måske det var dig jeg solgte en af dem til.

Ja, jeg har selv musik i baggrunden for det meste til at køre, og det bliver da til musik lytning også og nogle film i ugen.

Har du et decideret rum til alt dit udstyr, eller står det i stuen?



Det kan sagtens være - jeg bor i Aarhus. Den ene købte jeg i nærheden af Aarhus for nogle år siden, den anden blev faktisk leveret af sælger i min daværende lejlighed i Aarhus N. 

Jeg har det faktisk i stuen - jeg kan smide nogle billeder senere. 

I mit næste hus er jeg ret sikker på det bliver dedikeret biograf. Her har jeg kigget rigtig meget på Klipsch THX serien (som jeg dog ikke har hørt endnu) eller noget M&K - som jeg heller ikke har hørt. Det ligger dog nogle år ude i fremtiden. 


Mener jeg solgte til forstærkeren til en fra Århus.

Ja, et decideret bio rum, har jeg også drømt om. Jeg er nu ret godt tilfreds, med mit nye stue. Den er lidt større. Det kunne være interessant med lidt billeder 😀
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu