recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield & Lyd ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield & Lyd ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield & Lyd ?
    Sendt: 29-August-2017 kl. 22:11
Nu er det to gange at min Nvidia Shield pludselig skruer ned for lyden. Lyden er lav i KODI samt Nvidia Shield menuer osv. Jeg har sat den til Fixed Audio...altså den højeste muligt. Men alligevel bliver system lyden samt film meget lav. 

Efter en omgang reset vender lyden tilbage på fuld. 

Men nu har jeg inst SPMC istedet for KODI. Jeg tror ikke fejlen ligger i KODI men nærmere i Shield.


Er der nogen der har et bud på hvad der går galt ?
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 06:02
Styrer du med controller eller Remote?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 06:09
Har aldrig oplevet den fejl herhjemme. Hvordan er din lyd opsætning i KODI
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 23:59
Jeg styrer Nvidia med den medfølgende remote controller. 

Lyd opsætningen i KODI har jeg ikke pillet ved. Den er forbundet til mit Samsung ks8005. Så jeg ved ikke om man skal gøre noget specielt i Nvidia menuen eller i KODI.

Men nu har jeg inst SPMC ....har hørt at den skulle være bedre end KODI.  
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 07:51
Et helt lavpraktisk forslag kunne være, som jeg selv har oplevet, at du får ramt - knappen, som er den der sidder nederst på controlleren. Omvendt har jeg også oplevet at der pludselig blev skruet vildt op fordi jeg ramte plus. Det er til at skrue op og ned med, op man kan ændre på indstilling i shields opsætning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu